"В останніх колекціях було багато деталізації, як візуальної, так і смислової — цієї осені мені захотілося простоти та ще більшої лаконічності, — розповідає дизайнерка. — Ці відчуття можна порівняти з бажанням відкрити вікно та запустити в кімнату свіже повітря, яке відразу робить картинку в голові чистою та ясною", — каже Інна Грицик про нову колекцію INLYLAND.
Реклама
INLYLAND осінь-зима 2023/24
Основа колекції — класичні та зрозумілі речі, які водночас стають вираженням поваги до себе, власного комфорту та тіла. Якість матеріалів та їхня тактильність стали головним фокусом дизайнерки: “Мені хочеться показати, що не треба шукати спеціального приводу носити речі з натурального кашеміру, шовку чи вовни. Справжня розкіш якраз і полягає в тому, щоб кожного дня не йти на компроміси із собою, а вибирати якісний продукт, який дарує неймовірні відчуття”.
Колекція побудована на принципах багатошаровості, що ідеально для осінньої мінливої погоди — всі речі легко комбінуються між собою і поєднуються з минулими колекціями INLYLAND. Різноманітні штани — палаццо, укорочені чи на гумці, можна поєднувати з кашеміровими джемперами нейтральних відтінків, жакетами, пальтами чи кейпом. Кейп — особлива річ для INLYLAND. Цього сезону бренд представляє приталену версію цього аристократичного верхнього одягу, пропонуючи поєднувати його з вузькою спідницею завдовжки до колін.
На стилістику знімання дизайнерку надихнуло запитання, а куди б вона хотіла піти у кашеміровому пальті з довгим шарфом чи костюмі з кейпом, які емоції отримати. Відповідь була коротка та ясна — насолоджуватися мистецтвом, тому в кадрі можна побачити скульптури, створені українським брендом GORN Ceramics. Їхній візуальний код водночас підкреслює лаконічність нової колекції та багатство фактур — та без слів нам нагадує, що час не владний над тим, що йде зсередини, і не женеться за швидкоплинним і мінливим.