Уряд Швеції послаблює монополію на продаж алкоголю

У Швеції вперше за понад 100 років послаблюють монополію на продаж алкоголю. Із 1 червня невеликі пивоварні, виноградники та винокурні зможуть продавати свою продукцію безпосередньо клієнтам.

2669_432f9c306baf7353dcca72b18209a66b.jpg (.01 Kb)

Про це пише Reuters. Це рішення має на меті стимулювати туризм і допомогти крафтовим виробникам розвиватися.

Водночас має зберігатися роль Systembolaget – державних винних магазинів – в обмеженні доступу до алкоголю і зменшенні шкоди для здоров’я населення.

Відтепер крафтові винокурні зможуть продавати одну 0,7-літрову пляшку безпосередньо відвідувачам після платної екскурсії з 10:00 до 20:00. Продажі на виноградниках і мікропивоварнях будуть обмежені 3 літрами.

У Стокгольмі невеликі пивоварні зможуть продавати пиво лише тоді, коли будуть відкриті й Systembolaget – це означає, що вони не працюватимуть пізно ввечері, в суботу та неділю.

Однак навіть ці невеликі зміни в алкогольному законодавстві держави є дискусійними.

“Зростання споживання алкоголю призводить до збільшення соціальних проблем. Ми хочемо зменшити ці соціальні проблеми настільки, наскільки це можливо”, – сказав Александр Оянне, керівник відділу соціальних питань та громадської безпеки муніципальної ради Стокгольма.

Швеція отримала виняток з правил вільного ринку для Systembolaget, коли вступила до Європейського Союзу в 1995 році, і дехто побоюється, що Брюссель тепер може вимагати більших змін.

Зазначається, що уряд Швеції перегляне цей закон через шість років.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *