Усі грішать тим, що в соцмережах показують найкращі сторони себе та навколишньої дійсності. Ми зламали систему брехні і виявили тих, хто скоріше ілюзіоніст, ніж успішна людина, інформує Ukr.Media.
Чужі речі напоказ
Уявіть собі: переглядаєте стрічку і раптом бачите — ваш старий шкільний приятель позує поруч із блискучою, спортивною машиною. Але зачекайте, хіба минулого тижня він не їздив іржавим велосипедом? Якщо знайомий має звичку виставляти напоказ чужі речі як власні, це вірна ознака того, що ви маєте справу з брехуном. Якщо до Ferrari у користувача були тільки фотографії огірків з теплиці, це щось таке означає.
Однакова поза
Ми розуміємо, що кожен має улюблений ракурс. Але коли кожне селфі та фотографія у профілі людини виглядають як під копірку, швидше за все, ви маєте справу з серійним хвальком. Ймовірно, людина приховує таким чином свої недоліки та випинає переваги. Немає нічого страшного, щоб позувати так кілька разів, але, якщо профіль людини — це все, що ви бачите, значить, з нею явно щось не так!
Сімейні фото як у рекламі
Сімейні фотографії — чудова річ, але коли вони починають нагадувати рекламу зубної пасти, настав час засумніватися в справжності почуттів. Існує така закономірність: чим гарніші фотографії після сімейної фотосесії, тим гірше насправді складаються стосунки у цих людей. Адже чому б просто не зробити фотокартку зі спільного пікніка? Чи із занять спортом із дітьми? Життя людей із химерними фотосесіями — та ж декорація, що й на знімку.
Бізнес-джет? Можливо, орендований
Взяті в оренду букети з "мільйона червоних троянд", лялькові обличчя та брендові речі — тепер цього вже недостатньо для того, щоб похвалитися перед підписниками у соціальних мережах своїм рівнем "гарного життя". Його потрібно постійно підвищувати, тому деякі люди йдуть далі і користуються фотосесіями на борту приватних літаків, так зараз вже і таке є.
Джерело: ukr.media