Актор Педро Паскаль подав до суду в Чилі на бренді Pedro Piscal.

Pedro Pascal appears backstage after winning the award for Outstanding Performance by a Male Actor in a Drama Series award for '

Актор Педро Паскаль подав позов проти чилійського бренду піско Pedro Piscal, стверджуючи про порушення прав інтелектуальної власності та зображень, оскільки назва бренду занадто схожа на його власну.

Чилійський підприємець Давід Еррера офіційно зареєстрував торгову марку в Інституті інтелектуальної власності країни у 2023 році для нового преміального піско міцністю 40 пляшок, виробленого в долині Елькі, яке він назвав Pedro Piscal. Він почав продавати його у 2024 році за ціною трохи більше 13 доларів за пляшку.

Кілька місяців потому адвокати Паскаля — зірки фільмів «Останні з нас» та «Мандалоріанець» — подали до суду на Ерреру, стверджуючи, що назва бренду може ввести споживачів в оману, змушуючи їх повірити, що за його створенням стоїть Паскаль.

Еррера захищався, стверджуючи, що ні ім'я, ні лейбл, ні вебсайт не стосуються актора.

«Назва «Педро» походить від «Педро Хіменес» – сорту білого винограду, який використовується для виготовлення піско, а «Піскаль» – це прямий споріднений сорт піско. Це гра слів, але жодним чином не посилання на актора», – сказав Еррера.

«Очевидно, що це викликає плутанину і тому має бути скасовано», – сказав адвокат Хуан Пабло Сілва з юридичної фірми «Сілва», яка представляє Паскаля.

Ще одна проблема з назвою полягає в тому, що Паскаль вже є обличчям інших брендів алкогольних напоїв, зокрема пива Corona та вина Casillero del Diablo від чилійської виноробні Concha y Toro.

«Паскаль уже позичив свій імідж цим кампаніям, тому для пляшки піско не є малою справою спробувати вийти на той самий ринок, не роблячи все так, як слід», – сказав публіцист Себастьян Голдсак, професор комунікацій в Університеті Анд у Чилі.

Він додав, що знаменитості захищають свої імена, бо знають, що вони функціонують як торгові марки.

«Ризик полягає не лише в комерційній плутанині, а й у втраті репутації», – сказав Голдсак. «Його ім’я уособлює довіру, символічну цінність і культурний капітал. Якщо люди купують, вважаючи, що існує зв’язок із Педро Паскалем, а його немає, цей нематеріальний актив підривається».

За його словами, судовий спір між Педро Паскалем та брендом піско Pedro Piscal ілюструє, як особисте ім'я може стати економічним та культурним активом величезної цінності.

«Це не просто гра слів із виноградом Педро Хіменес, як стверджує творець піско, а неминуча асоціація з актором, який зараз є світовим символом попкультури», – сказав Голдсак.

«У законодавстві про інтелектуальну власність завжди стверджується, що коли ім'я вже має публічне значення, будь-яке близьке використання може тлумачитися як неналежна експлуатація».

Наразі справа перебуває на «стадії доказів», де обидві сторони надають матеріали, необхідні для підтвердження своїх заяв. Водночас, юридична команда Паскаля виграла рішення на його користь від NIC Chile, адміністратора домену, який надав йому адреси pedro-piscal.cl та pedropiscalpisco.cl на тій підставі, що їх використання виробником алкоголю порушує ділову етику.

Тепер Еррера використовує домен piscal.cl для продовження маркетингу Pedro Piscal.

Кар'єра Педро Паскаля: хітові серіали, фільми, червоні доріжки

Sourse: www.upi.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *