Британську Королівську пошту оштрафували на 28 мільйонів доларів за несвоєчасну доставку листів

Britain's Royal Mail was handed a multi-million dollar fine Wednesday by the country's communications regulator, its third successive penalty since 2023, for breaching delivery time targets. File photo by Andy Rain/EPA

Британський регулятор зв'язку оштрафував Royal Mail на 28 мільйонів доларів у середу за те, що третій рік поспіль не доставляв листи до місця призначення вчасно.

Ofcom наклав штраф, третій за величиною в історії, після шестимісячного розслідування, яке показало, що у 2024-2025 фінансовому році 500-річна поштова служба доставила лише 77% пошти першого класу та 92,5% пошти другого класу вчасно.

Суворі нормативні вимоги вимагають, щоб 93% пошти першого класу досягали місця призначення протягом одного робочого дня, тоді як 98,5% пошти другого класу повинні бути доставлені протягом трьох робочих днів.

Заявивши, що показники Royal Mail «значно не відповідають» поставленим цілям, Ofcom наказав фірмі терміново розробити та впровадити надійний план покращення, попередивши, що їй загрожують додаткові штрафи, якщо вона цього не зробить.

Штраф у середу доповнює штрафи у розмірі 21,5 мільйона доларів, накладені протягом останніх двох років за невиконання цільових показників. Ofcom критикує Royal Mail за минулорічний план досягнення 85% для пошти першого класу та 97% для пошти другого класу до березня, який, за його словами, не був реалізований.

«Мільйони важливих листів надходять із запізненням, і люди не отримують те, за що платять, купуючи марку», – сказав директор з контролю за дотриманням законодавства Ofcom Ієн Строгорн.

«Ці постійні збої є неприйнятними, а клієнти очікують і заслуговують на краще. Royal Mail має терміново відновити довіру споживачів. А це означає внесення реальних значних покращень, а не чергових порожніх обіцянок».

Ofcom заявив, що нездатність компанії забезпечити прийнятний рівень обслуговування без поважної причини є порушенням її зобов'язань, і що вона вжила «недостатніх та неефективних заходів», щоб спробувати запобігти цьому, що мало негативні наслідки для мільйонів її клієнтів.

Королівська пошта, яку раніше оштрафували на 14 мільйонів доларів у листопаді 2024 року та 7,5 мільйона доларів у листопаді 2023 року, заявила, що визнає рішення Ofcom та пообіцяла «продовжувати наполегливо працювати над забезпеченням подальшого сталого покращення якості нашого обслуговування».

Група захисту прав споживачів «Citizens Advice» поставила під сумнів, чи матимуть штрафи якесь значення.

«Коли ці збої є просто звичайною частиною ведення бізнесу, штраф Ofcom ризикує стати ще одними операційними витратами, що мало що робить для заохочення компанії до покращення її послуг», – сказав директор з питань політики Citizens Advice Том МакІннес.

«Пропущена пошта має реальні наслідки, оскільки люди змушені чекати на термінові листи з медичними призначеннями, юридичні документи та рішення щодо [соціальних] виплат», – сказав він.

У липні Ofcom послабив так звану Вимогу універсального обслуговування Королівської пошти, яка передбачає надання однакової послуги на кожну адресу у Великій Британії, що дозволило їй доставляти листи другого класу в деяких районах через день замість шести днів на тиждень, а також припинити доставку в суботу.

Зміни відбулися через три місяці після того, як чеський мільярдер Даніель Кретинський завершив угоду з купівлі материнської компанії Royal Mail, International Distribution Services, за 4,9 мільярда доларів, що збіглося зі зростанням вартості марки першого класу до 2,27 доларів.

Для порівняння, марка першого класу Поштової служби США, агентства федерального уряду, яке має виконувати власне обов'язкове доручення, коштує 0,78 долара.

Sourse: www.upi.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *