
Британський регулятор конкуренції в середу обрав Google та Apple, оскільки урядове агентство позначило цих двох бізнес-гігантів під своїм найвищим рейтингом як майже надто потужних, щоб їх контролювати.
Управління з питань конкуренції та ринків британського уряду надало цим двом компаніям свій «стратегічний ринковий статус», фактично заявивши, що їхня влада над мобільними платформами вимагає втручання регуляторних органів через владу Apple та Google над їхнім бізнес-ринком.
«Економіка додатків генерує 1,5% ВВП Великої Британії та підтримує близько 400 000 робочих місць, тому вкрай важливо, щоб ці ринки добре працювали для бізнесу», – зазначає Вілл Хейтер, виконавчий директор CMA з цифрових ринків.
У ньому дві компанії називають такими, що мають «суттєву та вкорінену ринкову силу» та «позицію стратегічного значення», що «може обмежувати інновації та конкуренцію» в цифровій діяльності у Великій Британії.
Google назвав рішення CMA «розчаровуючим, непропорційним та необґрунтованим». Тим часом Apple заявляє, що воно ризикує завдати шкоди британським споживачам через «послаблення конфіденційності» та нібито «затримку доступу до зручних функцій».
Орган влади може спробувати змусити компанії змінити свою практику, щоб створити умови для більшої конкуренції.
Однак, представники CMA додали у своїй заяві, що вони «не виявили та не припустили порушень» з боку Apple чи Google.
«Ми просто не бачимо обґрунтування для сьогоднішнього рішення про призначення», – сказав BBC керівник відділу конкуренції Google Олівер Бетелл.
У середу Хайєр зазначив, що мобільні платформи Apple та Google використовуються тисячами компаній по всій британській економіці для просування та продажу продуктів і послуг мільйонам клієнтів.
Але правила двох платформ «можуть обмежувати інновації та конкуренцію», – сказав він.
Урядовий регулятор спонукатиме компанії змінити налаштування магазинів додатків, щоб забезпечити більшу та кращу справедливість для конкуренції в бізнесі, але до чого це призведе, незрозуміло.
У липні CMA розпочала розслідування щодо Google та Apple щодо їхніх мобільних операційних систем.
Рішення CMA у середу було прийнято після останнього рішення щодо SMS-повідомлення на початку цього місяця, яке було спрямоване проти рекламних та пошукових сервісів Google, що належить Alphabet.
Sourse: www.upi.com



