У середу Франція оштрафувала Google на 378 мільйонів доларів та Shein на 174 мільйони доларів за недотримання правил щодо файлів cookie, що розміщуються на сайтах користувачів.
У серпні 2023 року CNIL провела перевірку Google та Shein, і на основі її висновків комітет вирішив, що обидві компанії не виконали його правила.
У ході розслідування Google CNIL виявила, що Google показував рекламу у вигляді електронної пошти, що порушує згоду користувачів Gmail, а під час створення облікового запису користувачам пропонували вибрати файли cookie, пов’язані з персоналізованою рекламою, що було незрозуміло користувачам під час вибору цієї опції.
Через ці два порушення комітет виписав два штрафи на загальну суму 378 мільйонів доларів проти Google та наказ, який зобов'язує компанії вжити заходів, щоб більше не показувати рекламу між електронними листами та забезпечити дійсну згоду користувачів на розміщення рекламних файлів cookie під час створення облікового запису.
Серед правил, яких не дотримувався Шеїн, були нездатність отримати згоду користувачів перед розміщенням файлів cookie, два неповні інформаційні банери, недостатня інформація другого рівня та неадекватні механізми для відмови у наданні згоди та її відкликання.
Sourse: www.upi.com