Рятувальники: на обваленій території індонезійської школи немає ознак життя

Rescuers search for survivors of a collapsed building at an Islamic boarding school in Sidoarjo, East Java, Indonesia, on September 30, 2025. File Photo by Fully Handoko/EPA

Представники служби екстреної допомоги повідомили у четвер, що на місці обвалу шкільної будівлі, де загинули щонайменше п'ятеро людей, більше немає жодних ознак життя.

За даними CNN, пошуки тих, хто вижив, в ісламській школі-інтернаті Аль-Хозіні в Сідоарджо офіційно перетворилися з порятунку на підйом.

Генерал-лейтенант Сухар'янто, голова індонезійського агентства з ліквідації наслідків стихійних лих, повідомив журналістам, що тепловізійні дрони не змогли виявити жодних ознак життя в завалах будівлі.

«Минулої ночі ми навіть [очистили] територію, щоб забезпечити тишу», – сказав він, повідомляє BBC.

Рятувальники «сподівалися, що за допомогою складного обладнання… ми зможемо почути якісь ознаки життя».

«З наукової точки зору, жодних ознак життя не було знайдено».

За словами офіційних осіб, станом на ранок четверга у школі зникли безвісти 59 осіб. У середу з-під завалів вдалося витягнути сімох хлопчиків, двоє з яких загинули.

Верхній поверх будівлі обвалився на студентів, які молилися внизу, поки будівельники заливали бетон у понеділок. Агентство з ліквідації наслідків стихійних лих заявило, що фундамент будівлі був занадто нестабільним, щоб витримати додавання нових поверхів.

Міський регент також заявив, що школа не отримала дозволу на надбудову додаткових поверхів до будівлі.

Рятувальники побоювалися видаляти частину завалів, побоюючись, що вони можуть ще більше обвалитися та травмувати або загинути студентів, які все ще перебувають у пастці. Сухар'янто сказав, що після того, як у четвер не було виявлено жодних ознак життя, робітники були готові почати використовувати важку техніку для видалення деяких більших шматків завалів.

Sourse: www.upi.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *