Мільйони британських пасажирів не змогли дістатися до роботи або їхні поїздки були порушені в понеділок вранці після того, як лондонський метрополітен був закритий через страйк близько 10 000 водіїв, операторів сигналізації та ремонтного персоналу.
Національна профспілка працівників залізничного, морського та транспортного транспорту звільнилася з роботи з неділі по четвер через суперечку щодо заробітної плати та, як вони стверджують, надмірного робочого часу через скорочення штату, закриття восьми найзавантаженіших ліній системи громадського транспорту та вплив на обслуговування п'яти інших.
Профспілка вимагає 32-годинного робочого тижня замість 35 годин.
Серед ліній, які не обслуговувалися, були лінія Вікторія, лінія Пікаділлі, лінія Серкл, лінія Ватерлоо-енд-Сіті, лінія Хаммерсміт-енд-Сіті, лінія Дистрикт та лінія Бейкерлоо.
Транспортне управління Лондона попередило пасажирів маршруту X про «серйозні перебої» з неділі по п’ятницю через «обмежене обслуговування метро, яке закінчується раніше, ніж зазвичай», і закликало людей завершити свої поїздки до 18:00.
«Понеділок, 8 вересня – четвер, 11 вересня: рух метро майже відсутній, поїзди не курсуватимуть до 8 ранку. Будь ласка, завершіть поїздки до 18:00», – додали у повідомленні.
Транспортна служба Лондона попередила, що інші види транспорту, за які вона відповідає, будуть набагато завантаженішими, ніж зазвичай, оскільки люди пересідають з метро на автобуси, трамваї та мережу наземних поїздів міста.
Значна кількість людей вирішила користуватися таксі, тоді як багато мешканців перейшли на двоколісний педальний транспорт.
Збої також торкнулися основних поїздів, що прибувають до Лондона, оскільки маршрути метро, що обслуговують головні станції, що перевозять людей з міст і селищ приміського сполучення на північ, південь, схід і захід Лондона, були призупинені.
Кілька ключових ліній “метро” щодня перевозять величезну кількість пасажирів зі станцій, таких як Юстон, Ватерлоо та Ліверпуль-стріт, на останньому етапі їхньої подорожі на роботу в центр Лондона або фінансовий район на сході міста.
Розмістивши на X фотографій учасників пікету станції метро Morden на Північній лінії на півдні Лондона, профспілка заявила, що система громадського транспорту щодня доставляє 5 мільйонів людей до місць призначення, додаючи 67,6 мільйона доларів на день до економіки столиці, проте працює на 2000 співробітників менше, ніж до пандемії.
«Наші члени перевантажені до межі можливостей через екстремальні зміни та втому», – сказав RMT.
Хоча громадськість певною мірою підтримала страйк працівників метро, пасажири були незадоволені.
49-річний Тео Айві, один із сотень людей, які стоять у черзі на автобуси на станції Стратфорд на північному сході Лондона, розповів виданню The Standard, що його звичайна 35-хвилинна поїздка на роботу в метро тепер триватиме щонайменше вдвічі довше та означатиме загальний час у дорозі понад годину через закриття лінії Хаммерсміт-енд-Сіті, яка обслуговує Аптон-Парк, найближчу до його дому станцію.
«Я запізнюся на роботу. Я не можу скористатися метро, я змушений користуватися лише автобусом. Це додало до моєї подорожі 35-40 хвилин, тому я не дуже радий».
Бізнес-групи також попередили про вплив на торгівлю. Менеджер з розвитку Федерації малого бізнесу Сара Кінг заявила, що страйк зашкодить малому бізнесу, багато з якого залежать від пасажирських перевезень на станціях та навколо них, а також від персоналу, який використовує метро для швидкого пересування між станціями.
Заступник генерального директора Business LDN Мунія Баруа заявив, що найбільше постраждають сектори гостинності, роздрібної торгівлі та культури.
«У той час, коли економіка слабка, а фірми вже потерпають від підвищення національного страхування, економічні втрати від цих страйків можуть сягати сотень мільйонів фунтів. Це також є дуже поганим сигналом для відвідувачів та інвесторів», – сказала вона.
Регіональний організатор RMT у Лондоні Джаред Вуд розповів BBC, що профспілка дуже шкодує про незручності, які страйк завдає пасажирам та людям, які намагаються займатися своїми повсякденними справами, але звинуватила транспортну компанію Transport for London у відмові обговорювати «цілком розумні та доступні» вимоги.
«Люди починають роботу о 4 ранку, закінчують о 1 годині ночі, святкові дні – це звичайна робота. Люди виснажені, і вони хочуть вирішити цю проблему», – сказав Вуд.
Транспорт для Лондона заявив, що скорочення робочого тижня до 32 годин є просто «недоступним» і попередив, що страйк буде «дуже шкідливим» для лондонського метрополітену.
«Ми закликаємо RMT призупинити цю дію, представити нашу справедливу та доступну пропозицію своїм членам і продовжити переговори з нами. Наша угода про оплату праці відповідає іншим пропозиціям, прийнятим RMT у залізничній галузі, тому розчаровує те, що RMT планує порушити роботу лондонців, не давши своїм членам права голосу щодо цієї пропозиції», – заявила головний операційний директор Клер Манн.
«Ми вітаємо подальшу співпрацю з усіма нашими профспілками щодо управління втомою в мережі, але скорочення контрактного 35-годинного робочого тижня не є ні практичним, ні доступним».
Sourse: www.upi.com