Але іноді геніальність майстрів перевершує всі очікування, і тоді виходять кам'яні шедеври, які можна легко прийняти за щось інше, передає Ukr.Media.
Джованні Страцца — «Діва Марія», 1850-е
Скульптура майстерно завуальована Діви Марії була виконана з каррарського мармуру в Римі відомим італійським скульптором Джованні Страцца в середині XIX століття. Образ жінки в вуалі часто вважається символом Італії.
Рафаель Монті — «Сон скорботи і радість мрії», 1861
Рафаель Монті вперше виставив свою скульптуру на Всесвітній виставці 1862 року в Лондоні. Сьогодні робота зберігається у цьому ж місті — в Музеї Вікторії і Альберта.
Томас Риджеуэй Гулд — «Західний вітер», 1870
Виконана американським скульптором робота, можливо, символізує розширення США на захід. А може, пояснення простіше: варто тільки подивитися на те, як натурально сукня майорить скульптури, ніби справді тут дме західний вітер.
Рафаель Монті — «Сестри милосердя», 1847
Щоб створити найтоншу вуаль з каменю, потрібно вміти правильно підібрати матеріал і, звичайно, бути справжнім генієм. Вуалі Монті здаються майже невагомими, ніби досить слабкого вітерцю, щоб вони затряслися.
Ченсі Бредлі Ітт — «Ундіна, що виходить з води», 1880
Дуже складно повірити, що скульптура виконана з мармуру — здається, доторкнешся, і відчуєш вологу холодну тканина.
Джованні Марія Бенцоні — «Ребекка під вуаллю», 1864
Кожну складку одягу, якої чимало на Ребеці, скрупульозно виконана Бенцоні. Та так, що здається, ніби це багатошарова тканина.
Антоніо Коррадіні — «Погруддя жінки під вуаллю» («Чистота»), 1720-е
Італійський скульптор неодноразово зображував закутаних у тканини людей, і тут образ теж незрівнянний: вуаль дами здається зовсім тоненькою, легкої, ніби хустка, а не камінь.
Проспер Д. Эпине — «Амур під вуаллю, хто просить милостиню», 1887
Французький скульптор одягнув Амура в таке тоненьке вбрання, що воно анітрохи не приховує обриси тіла. Ювелірна робота!
Джузеппе Санмартино — «Христос під плащаницею», 1753
Це перша відома датована робота Санмартино. Твір так сподобався іншому відомому скульптору Антоніо Канове, що він вигукнув: «Я віддав би 10 років життя, лише б стати автором такого шедевру!»
Рафаель Монті — «Весталка», 1847
Знаменитий скульптор зобразив у своїй роботі весталку — жрицю римської богині Вести. Її вуаль виконана так філігранно, що пропускає крізь себе промені сонця.
Джерело: ukr.media