Цей шовковистий образ Донни Каран поза часом
Немає нічого кращого, ніж одна переможниця премії за найкращу жіночу роль віддає шану іншій у сфері моди.
Вчора ввечері Емма Стоун віддала шану Гвінет Пелтроу, прибувши на «The Late Show with Stephen Colbert» в одному з найвідоміших образів засновниці Goop. Йшлося про шовковисто-зелений комплект з колекції готового одягу Donna Karan весна/літо 1996 року, який Пелтроу носила під час гри Естелли у фільмі 1998 року режисера Альфонсо Куарона «Великі сподівання».
TheStewartofNY // Getty Images Емма Стоун прибуває на «Пізнє шоу зі Стівеном Колбертом».
Комплект від Донни Каран, стилізований під Петру Фланнері, складається з легкого кардигана з коміром, який застібається спереду на одну застібку-гачок, залишаючи глибокий виріз горловини, а також ефект розділеного подолу внизу. До нього додається спідниця-комбінація в тон, яку Фланнері стилізувала так само, як Пелтроу носить її у фільмі — без лаймово-зеленого пояса, яким вона спочатку була стягнута на подіумі.
Лоуренс Шварцвальд // Getty Images Гвінет Пелтроу у фільмі 1998 року «Великі сподівання».
Нарешті, Стоун взула чорнильні сандалі від Manolo Blahnik на низьких підборах та перехресних ремінцях, а також додала до образу пару діамантових сережок-гвоздиків від Arielle Ratner. Тим часом її яскраво-рудий боб залишився звисатим, що додало загальному ефекту елегантності.
МЕГА // Getty Images Здавалося, що Стоун віддає шану своєму колегі-актору.
Раніше Пелтроу вже говорила про цей образ, який не втрачає своєї актуальності. В інтерв'ю Vogue вона сказала: «Весь мій одяг у тому фільмі був практично від Донни Каран. А коли я пішла на свою першу зустріч з костюмерів, художник по костюмах повідомив мені, що все у фільмі зелене — кожен декор, кожна тканина, кожен костюм. А я подумала, що вона жартує».
Вона додала: «Я пам’ятала, що Донна зробила дуже зелену колекцію, і так сталося, що все було ідеально, ідеально в стилі 90-х, елегантно та ідеально для цього персонажа. Так смішно, що цей образ отримав стільки — і продовжує отримувати стільки — популярності. Я думаю, частково тому, що ця сцена у фільмі була справді сексуальною, де ми з Ітаном [Гоуком] цілуємося біля фонтанчика. До речі, це була родзинка кар’єри».