Аромати: Flair отримує автономію з відкриттям першого виробничого майданчика

Аромати: Flair отримує автономію з відкриттям першого виробничого майданчика

З моменту свого заснування у 2012 році паризька студія парфумерних композицій зарекомендувала себе як еталон у нішевому сегменті. Під керівництвом двох керівників, Амелі Буржуа та Анн-Софі Беагель, Flair зараз підтримує понад 50 брендів у Франції та в усьому світі. Студія продовжує свій ріст і щойно здобула незалежність завдяки власному новому заводу під назвою Flair La Matière, розташованому за годину їзди від Парижа.

Цей проєкт, над яким працювали майже три роки, був очевидним вибором для двох парфумерів-засновників. « Це безперервність нашої власної еволюції », – наголошує Амелі Буржуа .

Рішучий крок було зроблено після їхньої зустрічі з Луї Лекером , чудовим експертом з парфумів з понад 25-річним стажем. « Flair йде слідами великої французької парфумерної традиції, підсиленої креативними, незалежними та сміливими жінками-підприємницями », – пояснює він. Проект також отримав фінансову підтримку від північного регіону Франції, де бренд побудував свій завод.

Коріння в Парижі

Так народилася Flair La Matière , абсолютно новий виробничий майданчик незалежної студії, основним акціонером якої тепер є Луї Лекер, разом із Flair та управлінською командою заводу: Александрою Лекаре , керуючим директором, та П'єром Куррежем , директором з продажу та технічним директором.

Вибір місця розташування поблизу Комп'єня, за годину їзди на північ від Парижа, забезпечує легкий доступ для клієнтів парфумерної студії. Крім того, це демонструє, як акціонери прагнули зберегти паризьке коріння Flair.

Будівництво заводу, площею 800 м² , було завершено наприкінці травня, після восьми місяців робіт. Встановлюється обладнання, тобто резервуари, стелажі для зберігання сировини та хроматографічне обладнання для контролю якості. Площа поверхні 10 000 м² легко вміститиме майбутні розширення.

Стати більш незалежним

Для Flair відкриття об'єкта знаменує собою нову віху зростання. Відтепер студія безпосередньо керуватиме виробництвом концентрату , а не лише зразків, підвищуючи його конкурентоспроможність. Новий завод також відкриває можливість проведення випробувань на стабільність, а також нові можливості щодо технічної експертизи.

Крім того, завдяки внутрішньому виробництву, компанія тепер закуповує інгредієнти безпосередньо . « Це невід’ємна частина ремесла парфумера », – підкреслює Анн-Софі Бехагель . Зараз команда може похвалитися добіркою з близько 500 позицій.

І хоча компанія не займається процесами спиртування та мацерації, які доручені спеціалізованим партнерам, таким як Stephid, вона може рекомендувати необхідну тривалість залежно від бажаного ефекту.

Потужності зросли вдесятеро

І останнє, але не менш важливе: виробничі потужності зросли вдесятеро, з приблизно 20 тонн на рік до потенційно 200. Нарощування обсягів виробництва стало життєво важливим для підтримки зростання Flair, оскільки дохід зріс на 40% за останній фінансовий рік. Цей результат підтверджує стабільну двозначну тенденцію зростання з моменту заснування компанії.

Водночас, компанія гарантує, що її розвиток базується на відповідальному підході, поєднуючи креативність, соціальну відданість та захист навколишнього середовища, з метою стати компанією, керованою місією. Ця вимога також виражається в культурних ініціативах, зокрема в премії Flair Prize , яка сприяє створенню ольфакторних можливостей та відзначає багатство мистецтва ароматів, ініціативі, покликаній « просувати парфуми не лише як об'єкт бажання, а й як витвір мистецтва».

Завдяки своєму абсолютно новому промисловому інструменту, Flair стверджує як свою незалежність, так і авторитет серед брендів.

Основні тенденції та останні інновації в розробці ароматів будуть представлені та обговорені на майбутньому саміті Fragrance Innovation Summit, який відбудеться 26 листопада в Парижі.

Детальна програма: www.fragranceinnovation.com/en/

Портфоліо

Flair отримує автономію з відкриттям першого виробничого майданчика з виробництва парфумів (Фото: Flair)

Flair отримує автономію з відкриттям першого виробничого майданчика з виробництва парфумів (Фото: Flair)

SOURCE

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *