Beiersdorf зменшує прогноз зростання на 2025 рік через уповільнення розвитку засобів догляду за шкірою

Beiersdorf зменшує прогноз зростання на 2025 рік через уповільнення розвитку засобів догляду за шкірою

Beiersdorf, німецька група, що стоїть за такими брендами, як Nivea, Labello та La Prairie, повідомила про 2% органічне зростання у своєму підрозділі споживчих товарів протягом перших дев'яти місяців року. Однак у номінальному вираженні продажі залишилися на рівні попереднього року в 6,3 млрд євро.

За даними Beiersdorf, за перші дев'ять місяців 2025 року Nivea зафіксувала зростання органічних продажів на 0,6%, що відображає «продовження уповільнення темпів зростання на масовому ринку, особливо в Латинській Америці та Східній Європі».

Щоб залучити клієнтів, готових платити за проривні інновації, бренд випустив серію новинок на ринку, таких як Cellular Epigenetics Rejuvenating Serum – першу епігенетичну сироватку для масового ринку.

Продажі Beiersdorf були зумовлені головним чином її дермокосметичними брендами — Eucerin та Aquaphor — які продовжували завойовувати частку ринку в різних регіонах. За перші дев'ять місяців органічні продажі дерматологічного бізнесу групи зросли на 12,3%, незважаючи на складну базу порівняння минулого року.

Бренд класу люкс La Prairie зафіксував падіння органічних продажів на 7,2% за перші дев'ять місяців 2025 року, але повернувся до зростання у третьому кварталі з органічним зростанням продажів на 1,6%.

Зрештою, бізнес Beiersdorf Health Care, який включає бренди Hansaplast та Elastoplast , досяг значного зростання органічних продажів на 8,8% за перші дев'ять місяців 2025 року.

Через уповільнення продажів у своєму основному сегменті догляду за шкірою, група переглянула свій прогноз зростання на 2025 рік у бік зниження.

« У третьому кварталі 2025 року ми спостерігали подальше уповільнення ринку засобів догляду за шкірою, особливо на ринках, що розвиваються, тому ми зараз очікуємо органічного зростання продажів у нашому споживчому бізнесі приблизно на 2,5% за весь рік», – сказав генеральний директор Beiersdorf Вінсент Ворнері .

SOURCE

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *