
Beiersdorf, німецька група, що стоїть за такими брендами, як Nivea, Labello та La Prairie, повідомила про 2% органічне зростання у своєму підрозділі споживчих товарів протягом перших дев'яти місяців року. Однак у номінальному вираженні продажі залишилися на рівні попереднього року в 6,3 млрд євро.
За даними Beiersdorf, за перші дев'ять місяців 2025 року Nivea зафіксувала зростання органічних продажів на 0,6%, що відображає «продовження уповільнення темпів зростання на масовому ринку, особливо в Латинській Америці та Східній Європі».
Щоб залучити клієнтів, готових платити за проривні інновації, бренд випустив серію новинок на ринку, таких як Cellular Epigenetics Rejuvenating Serum – першу епігенетичну сироватку для масового ринку.

Продажі Beiersdorf були зумовлені головним чином її дермокосметичними брендами — Eucerin та Aquaphor — які продовжували завойовувати частку ринку в різних регіонах. За перші дев'ять місяців органічні продажі дерматологічного бізнесу групи зросли на 12,3%, незважаючи на складну базу порівняння минулого року.
Бренд класу люкс La Prairie зафіксував падіння органічних продажів на 7,2% за перші дев'ять місяців 2025 року, але повернувся до зростання у третьому кварталі з органічним зростанням продажів на 1,6%.
Зрештою, бізнес Beiersdorf Health Care, який включає бренди Hansaplast та Elastoplast , досяг значного зростання органічних продажів на 8,8% за перші дев'ять місяців 2025 року.
Через уповільнення продажів у своєму основному сегменті догляду за шкірою, група переглянула свій прогноз зростання на 2025 рік у бік зниження.
« У третьому кварталі 2025 року ми спостерігали подальше уповільнення ринку засобів догляду за шкірою, особливо на ринках, що розвиваються, тому ми зараз очікуємо органічного зростання продажів у нашому споживчому бізнесі приблизно на 2,5% за весь рік», – сказав генеральний директор Beiersdorf Вінсент Ворнері .



