Cosmetic 360: Інновації краси дивляться в майбутнє

Cosmetic 360: Інновації краси дивляться в майбутнє

Виставка «Cosmetic 360», організована Cosmetic Valley, відбудеться 15 та 16 жовтня в Carrousel du Louvre, у самому серці Парижа. Цього 11-го заходу основна увага буде приділена темі «Прогнози» та зміцненню позицій компанії як еталона інновацій у сфері косметики. Дослідники, промисловість, а також національні та міжнародні керівники зберуться разом, щоб продемонструвати свої досягнення, як наголошує директор Франкі Бешеро.

Cosmetics 360: Інновації у сфері краси дивляться в майбутнє (Фото: Cosmetics 360)

Новини преміум-класу краси – Успішний 10-й захід став поворотним моментом для виставки. Як ви підходите до цього нового етапу в тому ж місці, в Каруселі дю Лувр?

Франкі Бешеро – Ми успішно подолали 10-річну позначку, що є чимось особливим для виставки. Це був потужний момент, оскільки він викликав багато ентузіазму як у Франції, так і в усьому світі. Це допомогло нам підготуватися до 11-го видання з максимальною швидкістю, оскільки виставка була повністю заброньована з березня щодо учасників.

Обмеження простору, яке породжує списки очікування, фактично підкріплює ДНК виставки. Cosmetic 360 — це, перш за все , глобальний саміт інновацій із сильною ідентичністю, що базується на якості представлених рішень. Ми, як і раніше, зосереджуємося на концентрації та якості пропозицій, залучаючи керівників, здатних представити бачення та надати новий імпульс галузі.

Цього року ми очікуємо 260 експонентів , включаючи 33% міжнародних компаній з 25 різних країн. Це доводить, що Cosmetic 360 зарекомендувала себе в галузі як на національному, так і на світовому рівнях. Однією з наших цілей було повернути Париж у центр світової косметичної сцени, і ця місія вже успішно реалізується.

Новини преміальної краси – цього року спільною темою є «Прогнози». Чи можете ви розповісти нам про це більше?

Франкі Бешеро – Ми обрали цю тему, бо живемо у світі невизначеності. Ми хочемо показати, як технологічні інструменти можуть допомогти уявити інновації завтрашнього дня. Вона включає конференції, тури, структуровані навколо головної теми, а також спеціальну інновацію: Капсулу передбачень, розроблену Greentech у партнерстві з дуетом Burson/Comptoir Prospectiviste. Ця робота зібрала експертів з різними навичками – етнологів, науковців, дизайнерів, економістів, експертів з КСВ та біотехнологічних компаній, а також експертів з оцінки технологій – щоб уявити використання та технології у 2045 році, а також їхній вплив на косметику завтрашнього дня. Було розроблено вісім сценаріїв передбачення, які були представлені у великому дереві можливих майбутніх репрезентацій. Результат буде представлено на виставці у спеціально відведеній зоні у вигляді капсули.

Сценарії розгортаються в кількох галузях, від компаній, що дедалі більше технологічно розвиваються та працюють з інтерфейсом людина-машина, до тих, що рішуче зосереджені на здоров'ї та довголітті, а також тих, що керуються відновленням живих організмів та стійкістю. Вони допомагають розглянути нові категорії інноваційних продуктів та послуг, водночас заохочуючи людей задуматися про етичну та екологічну відповідальність, що лежить в основі вибору, який ми робимо зараз. Ми запросимо відвідувачів проголосувати за найімовірніший або найбажаніший варіант. Це буде найбільшою родзинкою цього року. Виставка стає все більш насиченою, оскільки вона ще більше залучає учасників до інновацій, заснованих на науковій роботі.

Новини преміальної краси – які інші ключові напрямки цього року?

Франкі Бешеро – Дослідницька зона продовжує зростати. З 10-го видання ми зібрали та чіткіше визначили гравців у сфері досліджень, як державних, так і приватних (SUPP). Цього року зона ще більша, оскільки вона вітає інститути (Carnot, CEA, CIR Bordeaux, PV…), стартапи (SUPP), а також спільні платформи. Це досить незвично для переважно промислової виставки, але це виражає наше бажання повністю інтегрувати дослідників у галузь.

Серед нових функцій – зона «Дизайн бажання» під керівництвом Centdegrés : вона буде зосереджена на аналізі даних та штучному інтелекті, які в поєднанні з людською креативністю дозволяють розробляти наступні успішні продукти. У партнерстві з IBG (Innovative Beauty Group) ми продемонструємо процеси, що призводять до рішень майбутнього. Стартап-містечко повертається з 36 компаніями віком до п'яти років, які продемонструють свої інновації. Потім, у Зоні фабрик, як і раніше, буде присвячено машинобудуванню та обладнанню, а в Зоні глибоких технологій чисті гравці технологічної галузі спілкуватимуться зі світом косметики. Тема прогнозів буде всюди.

Новини преміум-класу з краси – А як щодо контенту?

Франкі Бешеро – Цього року для спікерів буде три сцени. Програма конференції, звичайно ж, була зосереджена на темах прогнозів, презентацій стартапів та семінарів, зокрема на семінарі про C Beauty та її інноваційні аспекти з China Cosmetic Review. У рамках Тижня Cosmetic 360 знову ж таки запропонує особам, які приймають рішення, широку програму відвідувань компаній, екскурсій по лабораторіях та роздрібним магазинам тощо. У культурному плані виставка під назвою «de toutes beautés!», розроблена спільно з музеєм Лувр та L'Oréal, буде зосереджена на об’єктах та зображеннях краси.

Новини преміум-класу краси – Скільки відвідувачів ви очікуєте цього року?

Franckie Béchereau – близько 5000 осіб, як завжди, з дуже якісним профілем. Cosmetic 360 в основному орієнтований на осіб, що приймають рішення, та директорів з досліджень та розробок, упаковки та дистрибуції тощо. Вони відвідують його, щоб знаходити інновації та керувати своїм стратегічним вибором.

Новини преміум-класу з краси – Чи відкриє шоу політична фігура?

Франкі Бешро – Ми працюємо над цим. Це має бути Стефан Сежурне, виконавчий віце-президент ЄС з питань процвітання та промислової стратегії. Безперечно, що Cosmetic 360 пропонує ключову платформу для галузі: нам потрібно висловитися щодо основних викликів сьогодення.

SOURCE

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *