Estée Lauder повідомляє про зростання у першому кварталі, зумовлене парфумерією; спостерігається відновлення в Китаї

Estée Lauder повідомляє про зростання у першому кварталі, зумовлене парфумерією; спостерігається відновлення в Китаї

Після кількох місяців ослаблення динаміки, компанія Estée Lauder Companies повідомила про кращі, ніж очікувалося, продажі за перший квартал фінансового року.

Продажі за період з липня по вересень 2025 року досягли 3,48 млрд доларів США, що на 4% більше, ніж у попередньому році, повідомила компанія у своїй заяві у четвер, 30 жовтня. Цей показник перевищив прогнози аналітиків у 3,38 млрд доларів США.

Парфуми стимулюють зростання

Чистий обсяг продажів парфумів зріс на 14% у річному обчисленні завдяки інноваціям Tom Ford, зокрема запуском Voyager Oud та Black Orchid Reserve , головною героїнею яких є Тільда Свінтон, а також сильним результатам одеколонів Jo Malone London.

Чистий обсяг продажів засобів догляду за шкірою зріс на 3%, тоді як продажі косметики знизилися на 1%, а продажі засобів догляду за волоссям – на 7%.

Перезапуск у Китаї?

Компанія, якій належать Clinique, The Ordinary, Kilian Paris та M·A·C, зазнавала труднощів в останніх кварталах через низькі споживчі витрати, особливо в Китаї. У цьому останньому напрямку група спостерігає покращення.

У першому кварталі фінансового року компанія Estée Lauder повідомила про 9% зростання продажів у Китаї порівняно з аналогічним періодом минулого року, частково завдяки сильним результатам La Mer, Le Labo та Tom Ford.

«Зростання в материковому Китаї, головним чином завдяки інноваціям та існуючим продуктам», а також «цільовому розширенню охоплення споживачів», – заявила компанія.

Група також оголосила про план реструктуризації в лютому, остаточна вартість якого, як очікується, становитиме від 1,2 до 1,6 мільярда доларів США до сплати податків. Вона також планувала скоротити від 5800 до 7000 посад до кінця 2026 року.

«Ми успішно розпочали 2026 фінансовий рік (…), здобувши частку престижної косметики в кількох ключових стратегічних напрямках та покращивши прибутковість», – сказав Стефан де Ла Фавері, президент і генеральний директор . «Ці результати підтверджують нашу впевненість у перспективах на 2026 фінансовий рік – ключовий рік – оскільки ми відновлюємо органічне зростання продажів і вперше за чотири роки розширюємо нашу операційну рентабельність», – додав він.

У 2026 фінансовому році Estée Lauder продовжує прогнозувати збільшення чистого прибутку на акцію на 2–5%. Компанія також попередила, що нові торговельні тарифи можуть зменшити майбутні прибутки майже на 100 мільйонів доларів США, але заявила, що уважно стежить за змінами торговельної політики та вживає заходів для пом’якшення потенційного впливу.

«Компанія вжила низку заходів», зокрема «подальшу оптимізацію своєї регіональної виробничої присутності, щоб наблизити виробництво до споживача», – додала група.

SOURCE

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *