Програма акселерації стартапів Breakout Beauty UK має на меті вивести на перший план десятьох перспективних незалежних засновників за допомогою шеститижневого експертного наставництва, створюючи наступний глобальний мегабренд галузі.
Програма-акселератор, запущена цього місяця та відкрита для подання заявок, обере когорту засновників, які керують бізнесом з оборотом понад 150 000 фунтів стерлінгів, для проходження програми наставництва, що охоплює знання бренду, роздрібної торгівлі, фінансів та бізнесу від низки галузевих експертів, включаючи Трінні Вудолл, засновницю Trinny London , та Мітчелла Холлідея, засновника Made by Mitchell .
Програма Breakout Beauty UK, яку очолюють стартап-акселератор Growth Studio, венчурна компанія Venrex, що займається ранньою стадією розвитку, та торгова організація British Beauty Council, була створена для того, щоб допомогти компаніям з високим потенціалом досягти статусу готових до роздрібної торгівлі . А оскільки Boots UK та TikTok Shop також є головними партнерами, два бренди-переможці отримають 12-місячний лістинг на Boots UK та знижки на плату за платформу TikTok Shop та рекламну підтримку, а також призовий фонд програми у розмірі 350 000 фунтів стерлінгів.
«Це ексклюзивні призи, які змінюють бізнес та життя», – розповів Premium Beauty News Пол Фінч, співзасновник Growth Studio .
Фінч зазначив, що рівень галузевих партнерів, які мають наставляти та скеровувати когорту засновників, також надзвичайно високий, що робить цю програму-акселератор справді видатною для галузі. «Це справді потужна динаміка партнерів, схожа на «месника», — сказав він. «…У нас є потенціал, щоб бренди стали наступним монструозним британським брендом краси».
«Стільки креативності у Великій Британії»
Емілі Кейн, керівник відділу краси в TikTok Shop UK , сказала, що акселератор, безумовно, добре налаштований на «прискорення» зростання окремих брендів.
«Наша команда експертів з краси в Tiktok Shop надаватиме індивідуальне наставництво переможній групі брендів для масштабування їхнього бізнесу за допомогою discovery commerce», – пояснила Кейн, допомагаючи засновникам орієнтуватися в контенті для соціальної комерції та партнерствах з творцями, щоб значно покращити видимість та створити онлайн-спільноти. І цей аспект зростання, за її словами, стає дедалі важливішим на сучасному ринку краси, оскільки все більше споживачів відкривають для себе та роблять покупки через соціальні мережі.
Міллі Кендалл, кавалерка Ордена Британської імперії (OBE), генеральний директор Британської ради краси , сказала, що час проведення Breakout Beauty UK також важливий. Згідно зі звітом асоціації «Цінність краси 2025» , британська індустрія краси сьогодні оцінюється в 30 мільярдів фунтів стерлінгів і зростає в чотири рази швидше, ніж загальна економіка Великої Британії – на 9% більше у 2024 році порівняно з 2023 роком . І це, за словами Кендалл, створило чудовий фон для подальшого зростання бренду, щоб зберегти цей «імпульс».
«У Великій Британії так багато креативності. Я щодня бачу дивовижні бренди, але вони не обов’язково готові до інвестицій», – пояснила вона. «…Є величезна кількість брендів, керованих засновниками, які мають обіг нижче позначки в мільйон фунтів стерлінгів, і я думаю, що саме на ці бренди нам справді потрібно звернути увагу – допомогти цим засновникам розвивати їхній бренд».
І хоча британський ринок краси, можливо, зараз більш конкурентний, ніж будь-коли, Кендалл сказала, що роздрібна торгівля стає дедалі динамічнішою, що робить цей час цікавим для розвитку косметичного бренду. «Існує дуже захопливе середовище роздрібної торгівлі, як офлайн, так і онлайн – мабуть, найцікавіше, яке я бачила за останні роки – і я думаю, що воно дещо загострюється, оскільки такі компанії, як Ulta, купують Space NK тощо».
Генеральний директор сказав, що Breakout Beauty UK пропонує незалежним брендам фантастичний шлях до роздрібної торгівлі косметикою , надаючи засновникам інструменти та «механізми, які допомагають їм розвиватися».
Кейн погодився: «Індустрія краси процвітає, але малим компаніям, керованими засновниками, часто важко пробитися на перший план і бути поміченими. Ось чому ця програма-акселератор така важлива. Вона надає малому бізнесу експертну підтримку та керівництво для досягнення успіху в динамічній галузі».
Гнучкість та допитливість – успішний спосіб мислення засновника
На запитання, що команди шукатимуть під час процесу подання заявок, Кендалл сказала, що найважливішим настроєм засновника була гнучкість. «Вміння сприймати конструктивну критику та адаптуватися дуже важливо», – сказала вона. «…Важливо мати засновника, який справді вміє слухати».
Фінч погодився: «Найуспішніші засновники, з якими ми працюємо, — це ті, хто знає свої сліпі зони або знає те, чого не знає. І це часто трапляється із засновниками, які мають трохи більше досвіду в промисловості або трохи старші. Ми шукаємо людей, які мають стійкість».
Допитливість була ще одним важливим плюсом, сказав він, як і фантастичне вміння розповідати історії – ключові характеристики та навички, що притаманні більшості успішних засновників.
Кендалл сказав, що буде цікаво побачити, які профілі пройдуть процес подання заявок протягом наступних тижнів, особливо брендів та засновників, які «пішли трохи далі – від милої пляшки та гарної назви».
Заявки на участь у програмі Breakout Beauty UK приймалися до 19 вересня 2025 року , програма акселератора розпочалася 27 жовтня 2025 року, а фінальні презентації заплановані на початок грудня.