Givaudan стимулює розвиток вишуканих ароматів завдяки креативності

Givaudan стимулює розвиток вишуканих ароматів завдяки креативності

Завдяки чудовим результатам за останні дев'ять місяців 2025 року (+18%), парфумерний дім прагне розвивати свої досягнення, спираючись на талант своїх парфумерів, щоб пропонувати споживачам інновації та якість, а також підтримувати кожен сегмент ринку.

У рамках своєї дорожньої карти на 2025-2030 роки, представленої у вересні, Givaudan прагне задовольнити високий попит на аромати . Якщо нішевий ринок парфумів є плідним і прагне ольфакторної сміливості, не слід забувати про великі компанії: вони постійно оновлюють свої напрямки, збагачуючи таким чином ексклюзивні колекції. Ця активна діяльність зумовлена, зокрема, емоційною, а не суто функціональною природою парфумів.

Вже кілька років парфуми є найдинамічнішою категорією краси, воротами до розкоші та мрій. « Наш обов’язок як парфумерного дому — пропонувати споживачам як якість, так і інновації, щоб аромати залишалися бажаним продуктом », — пояснює Ксав’є Ренар, глобальний керівник відділу вишуканих ароматів у Givaudan .

Випереджаючи зміни на світовому ринку

Після п'яти років сильного зростання з двозначними показниками, зумовленими преміалізацією галузі, ринок парфумерії зараз демонструє ознаки стабілізації . « Наприклад, у США зростання престижного сегмента досягло 6% у вартісному вираженні та від 2 до 3% в натуральному вираженні у першому семестрі 2025 року », – каже Ренар.

Але масовий ринок зріс на 17% за той самий період. Хоча висока парфумерія залишається значною мірою не зачепленою цією тенденцією, спостерігається частковий перехід від престижу до масового ринку, зумовлений зниженням купівельної спроможності.

Категорія «Престиж» також конкурує з брендами з Близького Сходу, які швидко розвиваються на світовому рівні. Вони пропонують доступні аромати, створені відомими парфумерами. Ця модель приваблива для сучасних обізнаних споживачів, які шукають якісну продукцію.

Нові рубежі

Протягом останніх п'яти років парфумерний ландшафт розширився на нові території, особливо в Азії , а також на нові канали розповсюдження, такі як електронна комерція та соціальні мережі, охопивши новий профіль споживачів. « У 2024 році спостерігалося 22% зростання покупок парфумів серед покоління Z та покоління Alpha », – зазначає Ренар. Ця вікова група є дуже привабливою для брендів. « Ось чому галузь повинна навчати молодих споживачів, створюючи якісні, запам'ятовувані, дифузні та стійкі ольфакторні сигнатури », – наголошує керівник.

Ринок парфумерії має отримати 350 мільйонів нових споживачів протягом наступних трьох років, тому вкрай важливо розуміти їхні профілі, очікування та походження (Азія, США, Латинська Америка, Близький Схід…). Ця стратегія вже реалізується, як можна було побачити на заході «Що таке кохання» у 2023 році, під час якого Givaudan розшифрував потреби покоління Z.

Парфумери відіграють провідну роль у креативній стратегії

У швидкозмінному середовищі стратегія Givaudan полягає в підтримці категорії Prestige, а також високоякісної парфумерії, вишуканої косметики, спеціалізованої роздрібної торгівлі та прямих продажів, які дуже популярні в Латинській Америці.

Сьогодні Givaudan може похвалитися від 22 до 25% частки ринку в кожному сегменті. Такий збалансований розподіл захищає парфумерний дім від геополітичних та економічних коливань. « Яким би не був сегмент, наш підхід має базуватися на якості, узгодженості між брендом і парфумером, а також на дотриманні обіцянок, даних споживачам. Узгодженість є ключовою, якщо ми хочемо, щоб творіння були такими ж успішними, як Guidance від Amouage, створений Квентіном Бішем. Саме тому для нас важливо запропонувати нашим парфумерам творчу бульбашку », — каже Ренар.

Щоб запропонувати якісну відповідь на численні очікування ринку, Givaudan переважно покладається на свою команду парфумерів Fine Fragrance. До глобального пулу з 42 парфумерів нещодавно приєдналися Фенні Баль , Маргарита Каріні та Алексіс Грюжон . Близько 20 з них базуються в Парижі.

За словами Жіводана, різноманітність талантів, зокрема з точки зору експертизи та ольфакторного підпису, є силою команди, оскільки вона забезпечує цінність брендів, а також допомагає впроваджувати інновації та шукати незвичайне, щоб запобігти явищу ерозії. Компанія прагне підживлювати цей важливий актив новими співробітниками, а також розвивати молоді таланти, навчені у своїй парфумерній школі.

Окрім парфумерів, « без яких нічого не було б можливим », як любить зазначати Ренар, креативність Givaudan, очевидно, базується на палітрі інгредієнтів, якості сировини, а також на нових синтетичних молекулах, що відповідають нормам, що відкривають нові ольфакторні можливості. « Ці інгредієнти підвищують інноваційний потенціал парфумерів на високонасиченому ринку для створення чудових парфумів майбутнього », – підсумовує керівник.

Основні тенденції та останні інновації в розробці ароматів будуть представлені та обговорені на майбутньому саміті Fragrance Innovation Summit, який відбудеться 26 листопада в Парижі .

Детальна програма: www.fragranceinnovation.com/en/

SOURCE

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *