
Компанія Virgin Trains наблизилася до можливості здійснювати залізничні перевезення через європейський Ла-Манш після того, як урядовий регулятор схвалив заявку Virgin.
Залізнична лінія сера Річарда Бренсона отримала схвалення Британського управління залізниць та доріг для спільного використання депо з Eurostar.
«Хоча до запуску перших нових рейсів ще є деякий час, ми готові співпрацювати з Virgin Trains у міру розвитку їхніх планів», – сказав у четвер BBC заступник директора ORR з питань доступу та міжнародних перевезень Мартін Джонс.
Eurostar володіє монополією на тунель з моменту його відкриття в 1994 році. Це може означати повернення Virgin Trains після їхнього виходу з тунелю у 2019 році, після того як вони втратили контракт з Avanati West Coast.
«Рішення ORR є правильним для споживачів – настав час покласти край цій 30-річній монополії та привнести трохи магії Virgin на маршрут через Ла-Манш», – сказав Бренсон, засновник Virgin Group.
«Virgin не новачок у наданні залізничних послуг, що отримали нагороди, і так само, як ми успішно кинули виклик існуючим компаніям у сфері авіаперевезень, круїзних перевезень та залізниць, ми готові зробити це знову», – додав Бренсон.
За словами представників Eurostar, компанія переглядала рішення щодо ORR та «розглядала наші наступні кроки, щоб забезпечити подальше зростання».
«Нашим пріоритетом є забезпечення пасажирів перевагами інвестицій у новий флот, робочі місця та депо, про які ми нещодавно оголосили», – заявив речник Eurostar.
Virgin, яка раніше експлуатувала залізничні лінії з Лондона до Шотландії, планує приєднатися до Eurostar, забезпечивши залізничне сполучення від лондонської станції Сент-Панкрас до інших європейських популярних місць, таких як Париж, Брюссель, Амстердам, Німеччина та Швейцарія, до 2030 року.
Virgin Group Бренсона виграла позов 2023 року проти залізничної компанії Флориди.
Його авіакомпанія Virgin Atlantic оголосила про банкрутство у 2020 році. А інша компанія Бренсона, компанія з запуску супутників Virgin Orbit, оголосила про банкрутство у квітні 2023 року.
«Ми збираємося назавжди змінити міжканальний маршрут і надамо споживачам вибір, якого вони заслуговують», – заявив британець Бренсон.
Sourse: www.upi.com



