В додатку Укрпошти немає можливості змінити дані одержувача, а для післяоплати потрібно писати заяву у відділенні
Жінка скаржиться на відсутність можливості у додатку Укрпошти змінити дані одержувача посилки. Для додавання післяоплати потрібно писати заяву у відділенні та платити 50 гривень. Відповідний коментар клієнтка залишила 6 серпня під публікацією компанії.
За словами жінки, у додатку Укрпошти не можна змінити даних одержувача. А для додавання післяоплати потрібно писати заяву у відділенні, що коштує 50 гривень.
“Чому в додатку Укрпошти не можна змінити даних одержувача, зробити переадресацію? Щоб додати післяоплату – потрібно писати заяву у відділенні, сплатити 50 гривень”, – скаржиться жінка.
Реакція Укрпошти на скаргу
В Укрпошті відреагували на коментар жінки. Там вказують, що заявку на переадресацію відправлення за іншою адресою можливо залишити на сайті.
“Заявку на переадресацію відправлення за іншою адресою можливо залишити – за посиланням. Вартість послуги – 50 гривень. Для зміни отримувача відправнику потрібно звернутись у відділення та написати відповідну заяву. Вартість 50 гривень”, – заявили в Укрпошті.
Як переадресувати посилку Укрпошти
Укрпошта оновила послугу переадресації поштових відправлень. Щоб подати заяву на переадресацію посилки, потрібно виконати такі дії:
- Зайти на сайт Укрпошти, обрати розділ Послуги — Переадресація відправлення.
- Ввести трек-номер відправлення, індекс для переадресації та номер телефону отримувача поштового відправлення.
- Оплата доступна при отриманні, карткою онлайн, або безготівкою.
Перевіряйте індекс, який ви вказуєте, за посиланням. У разі внесення некоректного індексу переадресація відправлення неможлива.