Київстар списав 150 гривень з рахунку жінки, але послуги не підключив

Київстар

Жінка звинувачує Київстар у викраденні 150 гривень з рахунку

Жінці поповнили рахунок на 150 гривень, про що надійшло повідомлення від Київстару. Однак послуги не підключились, а кошти зникли. Відповідний коментар клієнтка залишила 22 серпня під публікацією компанії.

За її словами, вона користується послугами Київстар 20 років. Однак 21 серпня в неї сталась неприємна ситуація. 

“Шановний Київстар! Я вже 20 років з вами, ніколи не було ніяких проблем, 21.08.2025 року донька зі свого номера телефона поповнила мені рахунок на 150 гривень, прийшло повідомлення від Київстару, що рахунок поповнено на 150 гривень і надані послуги. Але коштів немає і ніяких послуг немає, де ділися кошти і що робиться? Дуже прошу допомоги, я пенсіонерка, пенсія мінімальна та й ще хворію, допоможіть розібратися, де кошти?”, – вимагає жінка. 

Реакція Київстар на скаргу

У Київстар відреагували на коментар жінки. Їй радять самостійно уточнити, за що були списані гроші з рахунку в додатку Мій Київстар. 

“Напишіть нам номер та питання в приватні повідомлення спільноти, перевіримо. А також самостійна перевірка доступна у додатку Мій Київстар в розділі Історія”, – заявили у Київстар. 

Як подивитися деталізацію за рахунком?

Перейдіть у розділ Історія — там зберігається вся інформація про витрати та поповнення за вашим номером. Ви можете увімкнути фільтри за типом або категоріями та вибрати період, за який хочете переглянути транзакції. У розділі Історія є всі дії з рахунком за останні 6 місяців, дані оновлюються автоматично.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *