Жінка звинувачує Київстар у викраденні 150 гривень з рахунку
Жінці поповнили рахунок на 150 гривень, про що надійшло повідомлення від Київстару. Однак послуги не підключились, а кошти зникли. Відповідний коментар клієнтка залишила 22 серпня під публікацією компанії.
За її словами, вона користується послугами Київстар 20 років. Однак 21 серпня в неї сталась неприємна ситуація.
“Шановний Київстар! Я вже 20 років з вами, ніколи не було ніяких проблем, 21.08.2025 року донька зі свого номера телефона поповнила мені рахунок на 150 гривень, прийшло повідомлення від Київстару, що рахунок поповнено на 150 гривень і надані послуги. Але коштів немає і ніяких послуг немає, де ділися кошти і що робиться? Дуже прошу допомоги, я пенсіонерка, пенсія мінімальна та й ще хворію, допоможіть розібратися, де кошти?”, – вимагає жінка.
Реакція Київстар на скаргу
У Київстар відреагували на коментар жінки. Їй радять самостійно уточнити, за що були списані гроші з рахунку в додатку Мій Київстар.
“Напишіть нам номер та питання в приватні повідомлення спільноти, перевіримо. А також самостійна перевірка доступна у додатку Мій Київстар в розділі Історія”, – заявили у Київстар.
Як подивитися деталізацію за рахунком?
Перейдіть у розділ Історія — там зберігається вся інформація про витрати та поповнення за вашим номером. Ви можете увімкнути фільтри за типом або категоріями та вибрати період, за який хочете переглянути транзакції. У розділі Історія є всі дії з рахунком за останні 6 місяців, дані оновлюються автоматично.