Київстар не активував жінці тариф, бо кошти зняли за три дзвінки, які вона здійснила
Жінка заздалегідь поповнила рахунок на 150 гривень для оплати тарифу. Однак він не був активований, бо Київстар списав всі кошти за 3 дзвінки. Відповідний коментар клієнтка залишила 19 серпня під публікацією компанії.
За словами жінки, Київстар автоматично не списав кошти для оплати тарифу. Їх зняли за три дзвінки, які вона здійснила.
“Київстар, чому оплата за тариф не знялась автоматично, тариф 150 гривень, вчора мала знятись оплата (на рахунку було 150 гривень 50 копійок), замість оплати за тариф ви знімаєте всі гроші за 3 дзвінки і на рахунку залишається 50 копійок. Це як? Всі оператори знімають оплату автоматично, якщо грошей вистачає на рахунку”, – скаржиться жінка.
З виписки по рахунку вбачається, що жінка поповнила рахунок 31 липня на 150 гривень. Однак вже 1 серпня в неї зняли плату за дзвінки у сумі 150 гривень.
Реакція Київстар
У Київстар відреагували на коментар жінки. Її попросили написати свій номер і деталі ситуації в особисті повідомлення для перевірки.
“Зняття коштів з рахунку того чи іншого номера Київстар здійснюється на підставі даних про використання послуг мобільного зв’язку, отриманих від обладнання нашої компанії, та умов тарифного плану/послуг за номером”, – сказали у Київстар.
Чому не знімається плата за тариф, коли я поповнюю рахунок?
Раніше ми писали, що якщо ви абонент передплаченого зв’язку, причини можуть бути наступними:
- На вашому рахунку недостатньо коштів для списання оплати.
- Ви поповнили рахунок після планового часу списання оплати — після періоду з 00:00 до 03:00, коли вже знялася денна оплата послуг. Замовте позачергове зняття абонплати — наберіть *578#.
- Обслуговування вашого номера припинено.
Якщо ви контрактний абонент:
- На 1 число місяця послуги за номером перебувають у статусі очікування оплати.
- Роботу номера тимчасово припинено з 1 числа і до кінця календарного місяця.