Клієнтка ПриватБанку натрапила на аферистів, але їй відмовили у страховці, яка захищає від шахрайства
Жінка через аферистів втратила кошти з рахунку. Вона має страховку від шахрайства, але ПриватБанк відмовив у поверненні коштів. Про свою історію клієнтка написала 30 липня на Facebook-сторінці.
За словами жінки, шахраї списали кошти з її рахунку. Вона звернулась за допомогою до ПриватБанку, але їй відмовили.
“Ну що ж, див і не очікувалось. ПриватБанк відмовив у поверненні коштів, тому що я сама знімала гроші з банкомата і мав би рацію, але чомусь проігнорував той факт, що шахраї мене перехопили на 3700 і я була впевнена що дію за інструкцією ПриватБанку. А ще в мене була страховка – захист від шахрайства, яку я справно виплачувала – і вгадайте що? Відмовили”, – скаржиться жінка.
Що сказали у ПриватБанку
У повідомленні ПриватБанку зазначається про помилку створення договору. Також наголошується, що страхова компанія має право відмовити в оформленні добровільного страхування на власний розсуд, крім випадків, коли обов’язковість страхування передбачено законом.
“Помилка створення договору. На жаль, в укладанні договору відмовлено. Ви укладаєте договір добровільного страхування на типових умовах. Страхова компанія має право відмовити в оформленні добровільного страхування на власний розсуд, крім випадків, коли обов’язковість страхування передбачено законом”, – вказується у повідомленні ПриватБанку.
Про послугу “Захист від шахрайства”
Послуга від ПриватБанку дозволить захистити себе від різного виду шахрайства та в найкоротші терміни повернути гроші, вкрадені злочинцями. Найпоширеніші приклади шахрайства:
- перекази на рахунки шахраїв під їх тиском;
- телефонне шахрайство;
- інтернет-шахрайство;
- підробка сайтів;
- зняття коштів з викраденої або загубленої картки.
Умови
Вартість послуги складає 35 гривень. Страховий тариф – 0,840% від страхової суми. Споживач повинен ознайомитися до укладення договору страхування з інформацією:
- про винятки зі страхових випадків та підстави для відмови в здійсненні страхових виплат;
- страхову суму за окремим об’єктом страхування;
- страховий ризик та/або страховий випадок;
- порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат.
Зазначена інформація доступна для ознайомлення в інформаційному документі про стандартний страховий продукт та умовах страхування за посиланнями в розділі «Документи».
Де можна подивитися/завантажити оформлений договір страхування?
У Приват-24 перейдіть у меню «Сервіси – Страхування – Мої страховки», виберіть необхідний договір і натисніть «Завантажити договір».
Що є страховим випадком?
- Незаконне отримання готівкових коштів із карткового рахунку за допомогою підробленої або викраденої платіжної картки.
- Незаконна оплата з карткового рахунку в торгівельно-сервісній мережі за допомогою підробленої, втраченої або викраденої платіжної картки.
- Незаконна оплата/переказ у мережі Інтернет за допомогою підробних інтернет-сайтів, поштових розсилань, шкідливого програмного забезпечення (фішинг, фармінг).
- Незаконна оплата/переказ у системі Приват-24 за допомогою протиправного отримання доступу до фінансового номера телефону або використання фішингових сайтів.
- Незаконна оплата/переказ або отримання готівкових коштів із карткового рахунку без присутності платіжної картки за допомогою протиправного отримання доступу до фінансового номера телефону.
- Телефонне шахрайство (вішинг).
Які винятки зі страхових випадків?
Винятки зі страхових випадків та підстави для відмови в здійсненні страхових виплат за страховим продуктом «Захист від шахрайства» наведено в публічній частині договору та відповідних інформаційних документах про стандартний страховий продукт, з якими можна ознайомитися на сайтах страхових компаній за посиланнями, розміщеними в розділі «Документи». Приклади найпоширеніших випадків, які не покриває страхування:
- здійснення страхувальником переказу на картку на прохання близьких, родичів, друзів, знайомих та інших третіх осіб через соціальні мережі та месенджери;
- здійснення страхувальником переказу, оплати за товари/послуги, зокрема тих, які реалізуються через соціальні мережі;
- передання страхувальником персональних даних, даних платіжної картки або здійснення страхувальником переказу з метою отримання обіцяної винагороди, виплати, виграшу, допомоги.
Випадки, які зазначено вище, покриваються виключно якщо мають ознаки телефонного шахрайства, тобто страхувальник був введений в оману третіми особами в телефонному режимі в процесі комунікації (голосом).
Що робити в разі настання страхової події?
- Протягом 24 годин із моменту виявлення першої незаконної операції звернутися за телефоном 3700 до банку та заявити про шахрайську операцію.
- Протягом 48 годин із моменту виявлення незаконних операцій звернутися та подати заяву до компетентних органів (поліції).
- Протягом 30 робочих днів надати документ, що підтверджує настання події (довідку з Єдиного реєстру досудових розслідувань). Додати документ до створеної заявки на страхову подію потрібно в Приват-24 через меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → «Страхові випадки» → вибір договору → «Завантажити документ».
Як швидко надійде виплата?
Страховик ухвалює рішення та здійснює страхову виплату в разі визнання випадку страховим або повідомляє страхувальника про відмову в здійсненні страхової виплати з обґрунтуванням підстави відмови протягом 10 (десяти) робочих днів із дати отримання всіх необхідних документів відповідно до договору. Зазначений строк може збільшуватися у випадках та на строки, передбачені договором.