Європарламент ухвалив обмеження на забруднення повітря пластиковими гранулами

Європарламент ухвалив обмеження на забруднення повітря пластиковими гранулами

У четвер, 23 жовтня, Європейський парламент остаточно ухвалив правила, що обмежують забруднення від крихітних гранул, з яких виготовлена більшість пластикових виробів.

Текст запроваджує нові правила, що притягують компанії з обробки та транспортування до відповідальності за розливи гранул розміром із сочевицю, які називаються нурдлами, що використовуються в усьому, від автомобільних бамперів до салатниць. Оскільки не було подано жодних поправок чи пропозицій щодо відхилення, пропозицію було схвалено без голосування після того, як на початку цього тижня її підтримала переважна більшість у комітеті парламенту з питань навколишнього середовища.

Ненавмисні випуски

Виготовлені з викопного палива, пластикові гранули доставляють кораблями або вантажівками виробникам пластмас для перетворення на різні предмети або компоненти.

Згідно з даними Європейської комісії, до 180 000 тонн пелет на рік — еквівалент 20 вантажівок щодня — потрапляють у природу по всьому блоці з 27 країн через неправильне поводження, забруднення пляжів та океанів.

Нурдли значною мірою сприяють забрудненню морського середовища завдяки своїм невеликим розмірам, плавучості та стійкості до природної деградації.

Компанії з наземних та морських перевезень

Згідно з новим «положенням про запобігання втратам пластикових гранул з метою зменшення забруднення мікропластиком», транспортні компанії повинні будуть забезпечити уникнення втрат. У разі виникнення втрат вони повинні швидко діяти, щоб повідомити про витоки гранул та локалізувати їх, а також, за необхідності, провести очищення. Також вони повинні будуть протягом 30 днів надати оцінку кількості мікропластику, що потрапив у навколишнє середовище.

«Ці правила означають, що вони більше не можуть сказати: «Це був не я», – сказав законодавець-соціаліст Сесар Луена , який проводив законодавство через парламент. «Ми вважаємо їх відповідальними – вони мають попередити владу».

Компанії, що перевозять сухопутні вантажі, матимуть два роки на виконання вимог, а морські вантажі — три роки, які стикаються з певними новими зобов'язаннями, незважаючи на наполягання деяких країн ЄС на їх виключенні з законодавства.

Ці правила вимагатимуть від вантажних компаній забезпечення належної якості упаковки та чіткого маркування вантажу як такого, що містить мікропластик.

Ці правила застосовуватимуться до всіх компаній, які перевозять понад п'ять тонн мікропластику на рік у межах ЄС, незалежно від того, чи є ці фірми європейськими.

Внутрішні оцінки

Крім того, всі фірми, що займаються виробництвом, транспортуванням або переробкою пелет, повинні будуть проводити оцінку ризиків, щоб запобігти розливам, а також проводити прибирання, якщо вони трапляться.

Суб'єкти господарювання, які виробляють або транспортують понад 1500 тонн мікропластику на рік, повинні будуть отримати сертифікацію від незалежного органу протягом п'яти років з моменту набрання чинності регламенту.

Малі та середні підприємства (МСП), які обробляють менше 1500 тонн на рік на одну установку, зіткнуться лише зі зменшеними зобов'язаннями.

Європейська комісія очікує, що цей текст призведе до зменшення втрат пелет у навколишнє середовище на 54-74 відсотки. Нове регулювання відповідає загальній цілі комісії щодо скорочення мікропластику на 30 відсотків до 2030 року .

SOURCE

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *