Клієнт ПриватБанку втратив з кредитки 420 гривень, кошти списали у Канаді – реакція фінустанови

ПриватБанк

Клієнт ПриватБанку втратив з кредитної картки 14 канадських доларів, перебуваючи в Україні

Чоловік втратив з кредитної картки ПриватБанку кошти у розмірі 14 канадських доларів (приблизно 420 гривень). Його додаток Приват-24 перестав працювати належним чином, але йому вдалось заблокувати рахунок. Про свою історію клієнт написав 18 серпня Facebook-сторінці.

Він також зв’язався з операторкою ПриватБанку. Йому заблокували карку та рекомендували звернутися до поліції.

“Четверта година ночі рівно. Прокидаюсь, беру до рук телефон, бачу повідомлення про списання кредитних коштів з карти, оплата канадським доларом. Але я в Україні, я в ліжку. І кредитку ніколи не використовую для інтернет-платежів. Заходжу в Приват-24. Додаток не працює належним чином: візуально виглядає, що інформація по картах в додатку тривало оновлюється, але остаточно не відображається ні залишок, ні рух коштів. Але й оновлень для додатка у маркеті немає. Розумію, що злам. Не розумію на якому рівні. Функції блокування в додатку доступні, тож блокую карту, на якій є кошти. Намагаюсь зв’язатись з підтримкою ПриватБанку. Операторка прийняла заявку, заблокувала кредитку, з якої списувались кошти. Рекомендувала звернутись до поліції, перевипустити карту. Перевірив безпеку телефону, змінив багато паролів. Трохи пізніше з’явились питання. Як ПриватБанк міг пропустити платежі в канадських доларах, якщо я не в Канаді фізично. Якщо я не робив інтернет-оплат з кредитки. І якщо ці операції відбуваються у глибокій ночі. Обійшлось все в підсумку 14 канадськими доларами та трохи нервами. Дрібна ціна. В залишку – питання до Привату. Бережіть свої паролі, приватність, кошти, здоров’я”, – розповів чоловік. 

Реакція ПриватБанку

У ПриватБанку відреагували на допис чоловіка. Там вказують, що будуть вдячні йому за зворотний зв’язок в особистих повідомленнях. 

“Дозвольте нам розібратися в ситуації більш детально. Будемо вдячні за зворотний зв’язок в особистих повідомленнях”, – заявили у ПриватБанку. 

Як повідомити про факти шахрайства з боку третіх осіб у Приват-24

Шахраї можуть вдаватися до різних махінацій, щоб заволодіти вашими даними. Нікому й ніколи не передавайте дані своїх карток. Навіть якщо це звернення від банку. Так, шахраї можуть сказати, що вони телефонують із вашого банку і що для якихось операцій їм потрібні ваші дані. Нікому не розголошуйте:

  • номер своєї банківської картки, її термін дії, ПІН-код і CVV2-код;
  • пароль від Приват-24;
  • паролі, що надходять у SMS.

Співробітники ПриватБанку ніколи не запитають у вас ці дані. І не зателефонують першими для уточнення особистої інформації.

Якщо вам телефонували та намагалися отримати особисту інформацію (CVV2-код, паролі, ПІН-код тощо) або ваша особиста інформація все ж стала відома третім особам, повідомте нам. Як подати звернення в застосунку Приват-24?

  • Перейдіть у меню «Комунікації» (у правому верхньому куті).
  • Натисніть «Повідомити про шахрайство».
  • Виберіть ситуацію, що трапилася.
  • Зазначте номер телефону, з якого вам, імовірно, телефонували шахраї, і натисніть кнопку «Продовжити».
  • Зазначте дані та виберіть картку, за якою ви повідомили інформацію шахраям.
  • Опишіть ситуацію детальніше та натисніть «Продовжити».
  • Дотримуйтеся рекомендацій на екрані.

Також подати звернення про шахрайство ви можете за телефоном 3700, у чаті «Допомога Онлайн» або у відділенні банку.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *