Поділитися
Ми продовжуємо підбивати підсумки Каннського кінофестивалю — 2024, на якому була присутня й українська мода. Цього року чимало гостей кіноогляду обрали образи Made in Ukraine. Розповідаємо про вбрання, які запам'яталися найбільше.
Леоні Ганне у Milla Nova
Німецька інфлюенсерка Леоні Ганне, за якою в Інстаграмі слідкують майже 5 мільонів людей, цього року з'явилася на каннській червоній доріжці у приголомшливій білосніжній сукні українського весільного бренду Milla Nova. Наші майстри створили для неї образ, де лаконічність поєдналася з wow-ефектом завдяки довгому шлейфу з бантом. Особливо ефектний вигляд сукня мала зі спини, коли Ганне підіймалася сходами Палацу фестивалів. Команда львівського бренду поділилася деталями створення цього вбрання, над яким працювало 30 людей з їх команди. На створення тільки банту було витрачено 20 метрів ніжнішої органзи.
Реклама
Гайді Клум у Lever Couture
Німецька модель Гайді Клум знає, як справити враження своїм образом — на благодійній вечірці amfAR їй у цьому допоміг український бренд Lever Couture, відомий своїми фантазійними вбраннями, що нагадують хмаринки чи кольорову повітряну вату. За цією зовнішньою легкістю ховаються години кропіткої роботи. Більше про марку ми розповідали за посиланням.
Джілі Бігун у Monetre
Ізраїльська інфлюенсерка Джілі Бігун, постійна гостя Тижня високої моди в Парижі та Каннського кінофестивалю, цього разу також довірила свій образ українським майстрам. На одній з подій вона сяяла у чорно-білій сукні Monetre — з відкритими плечима та високим фігурним розрізом, який ефектно відкриває одну ногу.
Джеррі Гейл у GUDU
GUDU — український бренд з ідеальними образами для сцени та червоних доріжок, в яких драма зустрічається з вивіреним кроєм. Силу цього тандему використала під час Каннського кінофестивалю співачка Джеррі Гейл, яка фірмовий корсет марки поєднала з пишною готичною спідницею.
Ніна Сандбек у WONA Concept
Ніна Сандбек, streetstyle-зірка з Норвегії, цього року прибула на Каннський кінофестиваль разом із командою L'oreal. На одній з прем'єр вона вразила всіх яскраво-червоним вбранням українського бренду WONA Concept. Його особливістю став декор у вигляді троянд, зроблених вручну.
Міла Магдій у J'amemme
На Каннському кінофестивалі цього року також була помічена Міла Магдій — засновниця львівського концепт-стору Personality, де представлені кілька десятків українських брендів. Для червоної доріжки українка обрала романтичну сукню J'amemme з фірмовим плісуванням в одному з наймодніших кольорів сезону — топленого масла.