74 роки 3 листопада виповнюється головній редакторці американського Vogue Анні Вінтур — одній із найвпливовіших жінок у світі. Славиться Вінтур не тільки цим впливом у світі моди і медіа, а й гострим розумом. Її думки про політику, моду і журналістику — в матеріалі Vogue.ua.
Про Vogue
З першого дня свого існування 1892 року Vogue був журналом про суспільство. Він завжди відображав час — насамперед, через моду. Мода — чудовий провідник, щоб розповісти історію про світ, в якому ми живемо.
Реклама
Про свою впливовість
Багато хто каже, що я одна з найвпливовіших жінок у Штатах, але це неправда. Я просто люблю свою роботу і все, що з нею пов'язане. Мій батько був редактором, мій брат був редактором — я сприйняла світ медіа як належне, без зайвого пафосу. І, якщо бути чесною, я рідко замислююся про владу, яку дає ця професія. Що, за фактом, дає ця влада? Хороший столик у ресторані?
Про політику
Ми знаємо, що наші читачі цікавляться політикою. Ми знаємо, що вони цікавляться гендерними питаннями. Ми знаємо, що вони цікавляться світом, в якому ми живемо. Час винятково модних журналів минув.
Про епоху
Ми живемо у дуже цікавий час. Я не можу пригадати час, який був би так насиченим змінами, але я також не можу пригадати настільки захопливий час, як сьогодення. Ми живемо в епоху інклюзивності та різноманітності – це те, про що ми багато говоримо в Condé Nast, і, звісно, у Vogue. Я думаю, що мода довго дивилася на світ занадто вузько — щастя, що цей погляд змінюється на наших очах.
Про журналістику
Мій батько Чарльз Вінтур був головним редактором Evening Standart, мій брат був успішним журналістом. Я навчилася від них двох речей – завзятості і робити гарні репортажі. Я завжди любила медіа, я виросла з упевненістю, що журналістика – одна з найважливіших професій у світі.
Про улюблений сніданок
Starbucks!
Про улюблений коктейль
Я не п'ю!
За матеріалами: Vogue.com, Business of Fashion