BASIX — новий бренд у портфоліо ЦУМ Київ

ЦУМ Київ презентує BASIX бренд одягу, взуття та аксесуарів, який пропонує сучасну інтерпретацію базового гардеробу. Мінімалізм, універсальні силуети, преміальні матеріали й комфорт усе це поєднано у колекціях, створених не на сезон, а на роки.

BASIX — новий бренд у портфоліо ЦУМ Київ0

Реклама.

BASIX — новий бренд у портфоліо ЦУМ Київ1

У фокусі бренду — smart- і sport-casual: сорочки, жакети, трикотаж, денім, взуття, білизна, аксесуари. Колекції витримані у візуально чистій естетиці, мають гнучку розмірну сітку для чоловіків і жінок, створені з натуральних і функціональних матеріалів — бавовни, льону, віскози, вовни меріноса, кашеміру.

BASIX — новий бренд у портфоліо ЦУМ Київ2

BASIX — новий бренд у портфоліо ЦУМ Київ3

Місія BASIX — зробити якісний, функціональний одяг привабливим за ціною та змінити культуру споживання: менше речей, більше сенсу. У кожному виробі — баланс дизайну, форми й відчуттів.

BASIX — новий бренд у портфоліо ЦУМ Київ4

BASIX — новий бренд у портфоліо ЦУМ Київ5

Команда BASIX – це синергія досвіду та експерименту, яку об’єднує досвід у фешн-індустрії: дизайнери, баєри, логісти, маркетологи та технологи, які працювали з провідними міжнародними та українськими брендами. Ядро команди сформувалося на основі експертизи ЦУМу – простору, де мода розглядається не поверхово, а глибоко й системно.

BASIX — новий бренд у портфоліо ЦУМ Київ6

BASIX — новий бренд у портфоліо ЦУМ Київ7

BASIX — новий бренд у портфоліо ЦУМ Київ8

За стилізацію кампейну колекції сезону весна-літо 2025 відповідала провідна стилістка Тетяна Немченко. Ознайомитися з колекцією можна вже зараз у ЦУМ Київ на -1, 2 та 3 поверхах або онлайн.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *