ЦУМ Київ презентує BASIX — бренд одягу, взуття та аксесуарів, який пропонує сучасну інтерпретацію базового гардеробу. Мінімалізм, універсальні силуети, преміальні матеріали й комфорт — усе це поєднано у колекціях, створених не на сезон, а на роки.
Реклама.
У фокусі бренду — smart- і sport-casual: сорочки, жакети, трикотаж, денім, взуття, білизна, аксесуари. Колекції витримані у візуально чистій естетиці, мають гнучку розмірну сітку для чоловіків і жінок, створені з натуральних і функціональних матеріалів — бавовни, льону, віскози, вовни меріноса, кашеміру.
Місія BASIX — зробити якісний, функціональний одяг привабливим за ціною та змінити культуру споживання: менше речей, більше сенсу. У кожному виробі — баланс дизайну, форми й відчуттів.
Команда BASIX – це синергія досвіду та експерименту, яку об’єднує досвід у фешн-індустрії: дизайнери, баєри, логісти, маркетологи та технологи, які працювали з провідними міжнародними та українськими брендами. Ядро команди сформувалося на основі експертизи ЦУМу – простору, де мода розглядається не поверхово, а глибоко й системно.
За стилізацію кампейну колекції сезону весна-літо 2025 відповідала провідна стилістка Тетяна Немченко. Ознайомитися з колекцією можна вже зараз у ЦУМ Київ на -1, 2 та 3 поверхах або онлайн.