Естетика coquette підкорила серця модниць, а романтичні деталі вже кілька місяців штурмують стрічки соціальних мереж. Ця тенденція, яка відзначає ніжну жіночність, з’явилася у відповідь на пошуки стилю, який підкреслює жіночу красу в її найкращому прояві. М’яка колірна палітра та характерні для естетики coquette елементи, як-от банти, рюші, квіти й мереживо, надають відчуття позачасової елегантності, перетворюючи кожен одяг на оду жіночності.
Chloe
Реклама
Burberry
Цього літа босоніжки повністю відповідають цій естетиці. На подіумах культових брендів, зокрема Chloé, Burberry і Balmain, квіти стали візитівкою сезону: у принтах, аксесуарах або як прикраси на взутті. Тип підборів не має значення: від плаского ходу до високих шпильок, kitten heels або платформи.
Balmain
Chloe
Кеті Голмс однією з перших приєдналася до цього тренду. На щорічному гала-концерті New York Roundabout актриса зʼявилася у босоніжках на підборах з білою квіткою на носку від бренду Magda Butrym. У поєднанні з простою чорною сукнею та пальтом у тон Голмс випромінювала елегантність і витонченість, доводячи, що босоніжки в стилі coquette є ідеальним вибором для будь-якого випадку.
Кеті Голмс
За матеріалами vogue.es.