Давіде Ренне — новий креативний директор Moschino

Італійський модний дім Moschino назвав ім'я нового креативного директора. Ним став Давіде Ренне. Це призначення відбулося через сім місяців після того, як Джеремі Скотт оголосив про те, що покидає бренд.

Instagram

, Vogue UA (@vogue_ukraine)

Давіде Ренне — новий креативний директор Moschino. Високоповажний дизайнер тосканського походження розпочне роботу на новій посаді 1 листопада. Массімо Ферретті, виконавчий директор групи Aeffe, що володіє брендом, сказав: “Ми впевнені, що Давіде зіграє ключову роль у формуванні майбутнього Moschino, міжнародного модного дому з італійським серцем”.

Реклама

46-річний Ренне був головним кандидатом на місце Джеремі Скотта на посаді креативного директора Moschino. Після чудового десятиліття на чолі бренду американець Скотт залишив компанію у березні 2023 року. У вересні цього року показ на Тижні моди в Мілані відзначив 40-річчя Moschino чотирма капсульними колекціями, розробленими стилістами. Давіде Ренне стане четвертим провідним дизайнером бренду після Скотта, Росселли Джардіні та засновника Франко Москіно.

Ренне цілком підходить для цієї ролі. Донедавна він очолював відділ дизайну жіночого одягу Gucci. Він підіймався до цієї посади протягом майже 20 років, за часів Алессандро Мікеле та Фріди Джанніні. У свої автобіографічній нотатці Ренне пише про Мікеле: “Він навчив мене мріяти ширше і штовхнув мене далі вперед”. Ренне приєднався до Gucci у лютому 2004 року після майже чотирьох років роботи разом з Алессандро Дель’Аква, якого він описує як “першого вчителя і наставника у моді”.

Франко Москіно заснував свій однойменний бренд у 1983 році за підтримки свого тодішнього боса Джанні Версаче. Компанія Aeffe, заснована Массімо та Альбертою Ферретті в 1980 році, представляла колекції Moschino як ліцензіат від самого початку. За десятиліття до своєї смерті в 1994 році від ускладнень, спричинених СНІДом, Москіно створив революцію у світі моди, зокрема тим, що палко її ігнорував.

Як він пам’ятно сказав Майклу Ґроссу з журналу New York Magazine у 1989 році: “Мода вбиває людей. Це фашизм. Як дизайнер, я повинен переконати вас змінитися — підстригтися, змінити оправу окулярів. Ви створіння системи, маріонетки, й самі того не усвідомлюєте”. Москіно використовував свій бренд для просування екологічного виробництва одягу та засудження расизму, створював колекції, які поєднували в собі темний гумор і сюрреалізм. Потім ці коди були ретельно культивовані його наступниками.

Саме ця спадщина робить Moschino одним із найцікавіших і найбагатших на потенціал італійських модних брендів. У заяві про нове призначення Ренне поділився власним філософським підходом до моди, сказавши: “Мені не подобається мода, яка диктує відповіді — я більше схильний до пошуку правильних запитань, тоді відповіді приходять у діалозі дизайнера з аудиторією”. Що стосується самого Москіно, то Ренне сказав: “Він був творцем дивовижної сучасної концепції розкоші, яка актуальна й сьогодні. Франко навчив нас, що моду неможливо пояснити, нею можна лише жити, тому що вона, по суті, глибоко стосується життя — світу навколо нас. Для мене це поезія”.

Перша колекція Давіде Ренне для Moschino буде показана на Тижні моди в Мілані в лютому 2024 року.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *