Мода — це один зі способів оцінити реальність і суспільні настрої, і якщо останні кілька сезонів щось довели, так це те, що на перший план вийшла функціональність. Усі ознаки наявні: наприклад, бум джинсової тканини в модних брендах, як-от Schiaparelli та Giambattista Valli. Але найбільш яскравим аргументом є практичні аксесуари, зокрема тренд на дві сумки одночасно.
Fendi
Реклама
Тренд почав набирати обертів на весняному показі Miu Miu, де моделі тримали в руках сумки, прикрашені картатим принтом та доповнені меншими сумками, що ефектно натякало на велику зайнятість власниці. Згідно з описом колекції, бренд наголошує на функціональності та індивідуальності, заохочуючи потенційних покупців уявити, як шкіряна сумка впишеться в їхнє життя.
Prada
Прийдешньої осені сумку розміру XXL дизайнери замінюють двома або трьома аксесуарами, переплетеними та скріпленими разом — усі вони вирізняються за дизайном для майстерної стилізації. Coach представили на подіумах сумки, доповнені стьобаними маленькими аксесуарами та брелоками. Bottega Veneta поєднують культові шкіряні сумки Intrecciato з моделями з рафії, а Fendi накладають один на одного клатчі різних розмірів, кольорів і текстур для додаткового обʼєму. Prada запропонували більш витончений варіант, прикріпивши контрастні картхолдери до зовнішнього боку сумки як додаткове відділення.
Bottega Veneta
Але тенденцію просувають не тільки великі бренди. На другому показі Jane Wade моделі носили два різних типи сумок (по одній у кожній руці). Улюблений бренд It-girls 16Arlington показав у Лондоні контрастні "пухнасті" сумки та аксесуари з тваринним принтом, а Undercover представили більш реалістичне бачення, яке включає в себе аксесуари в поєднанні з повсякденними речами, як-от букетом квітів і пляшкою вина.
Coach
За матеріалами vogue.com