Зірка серіалу “Ведмідь”, 32-річний актор Джеремі Аллен Вайт став обличчям нової рекламної кампанії Calvin Klein весна-літо 2024. Автором фото, зроблених на тлі рідного для актора Нью-Йорка, став фотограф Мерт Алас, а стилісткою виступила Еммануель Альт, колишня головна редакторка французького Vogue.
“Колекція чоловічої спідньої білизни весна-літо 2024, яку демонструє Вайт, вдихає нове життя в класичні дизайни, логотипи та матеріали Calvin Klein, підкреслюючи при цьому сучасні інновації та чуттєвість у її чистій формі”, — йдеться у повідомленні бренду, що супроводжує рекламну кампанію в соціальних мережах.
Реклама
Джеремі Аллен Вайт в рекламній кампанії Calvin Klein
У “Ведмеді” Вайт грає замученого, запального, але м’якосердого кухаря. Останнім проєктом актора є “Залізний кіготь” — яскравий байопік про професійних братів-рестлерів 1980-х Кевіна, Керрі, Девіда та Майкла фон Еріхів. І Вайт, і його колега по стрічці Зак Ефрон говорили про інтенсивні фізичні тренування, необхідні для їхніх ролей, а у випадку Вайта — набір майже 18 кілограмів м’язів, які довелося скинути перед зніманням для Calvin Klein.
Джеремі Аллен Вайт в рекламній кампанії Calvin Klein