Made in Ukraine: 7 речей, натхнених українськими традиціями

Робота зі спадщиною – один з основних трендів серед українських брендів сьогодні. З одного боку, на це є запит у покупців, а з іншого – це цікаво самим дизайнерам, більш глибоко вивчаючи своє коріння та культурні коди. Ми подивилися на нові колекції українських брендів, які звертаються до наших основ.

Сумка Bevza

У вересні дизайнерка Світлана Бевза продемонструвала нову колекцію, в якій представила лінійку шкіряних аксесуарів. Їх головною прикрасою став металевий декор у виді графічного зображення українських колосків. Бевзі вдалося поєднати фірмову лаконічність бренду з сильним символом, який не потребує зайвих слів. У себе в соцмережах марка вже оголосила, що нова колекція сумок буде доступна вже 6 грудня.

Реклама

Bevza0Bevza

В'язані хустини Nadiia Bazaar

Дизайнерка та стилістка Надія Шаповал також не перший рік із завзятістю популяризує український культурний код. Кожного разу вона знаходить нові кути, щоб подивитися на наш спадок та традиції. В новій колекції об'єктом її дослідження став побут українських протестантів, а однією з речей, що найбільш запам'ятовуються – в'язані хустини, що нагадують павутинку.

Nadiia Bazaar1Nadiia Bazaar

Кутасики LESI PAK

Львівський бренд дитячого одягу LESI PAK з першої своєї колекції декларував, що його мета – будувати традиції наступності в українських родинах і з перших днів життя оточувати наших дітей речами, які без слів будуть говорити, хто вони і звідки. Таким містком між поколіннями в новій колекції стали традиційні для Галичини різнокольорові кутасики, якими наші предки оздоблювали свій одяг. В інтерпритації дизайнерки Лесі Пак вони прикрашають зв'язні вручну камізельки та кептарики, а також виступають як самостійні аксесуари.

12

Жакет Gaptuvalnya

Поєднання національних мотивів і формального ділового одяга – складна задача, щоб це виглядало водночас доречно та цікаво. Бренду з Івано-Франківська вдалося віднайти цей баланс в колекції жакетів, кожен з яких прикрашений декорованою вишивкою, прикрасами ручної роботи та бахромою. Кожна композиція унікальна. Серед шанувальниць цього жакету – інфлюенсерка Леандра Медін.

13

Скатертина OSELYA Home and Garden

"Скатертина — це одяг для стола, а стіл — центр домашнього життя", — розповідає Ірина Ковальчук, засновниця бренду домашнього текстилю та декору OSELYA Home and Garden, яка популяризує високу культуру побуту з українськими мотивами. Улюблений драматичний прийом Ірини — стелити скатертини до підлоги, щоб вони закривали ніжки столу й важкими фалдами спадали вниз. Наш фаворит – скатертина з колекції "Трипілля", оздоблена джутовою косою та унікальним орнаментом з переплетення трипільських символів: безкінечності, створення світу та жіночого начала.

14

Сорочка UNA

Ще під час роботи над своїм попереднім проєктом MY SLEEPING GYPSY засновниця UNA Катя Германн зібрала команду майстрів, які володіють ручними техніками оздоблення одягу, що побутували у різних областях України сторіччями. Серед них “збиранки”, “мережки”, “пухлики” та інші. Зараз увесь цей накоплений досвід дизайнерка втілює у новому проєкті, мета якого – поєднати преміальний дизайн та ціни, доступні для масового споживача, щоб якомога більше людей могли вибрати і носити свої вишиту сорочку.

UNA5UNA

Ліжник Gushka

Ліжник — це товстий вовняний, здебільшого узорно-тканий виріб з об'ємною поверхнею та довгим пухнастим двостороннім ворсом, а ще це синонім тепла та затишку. Вже кілька сезонів поспіль їх популяризацією займається бренд Gushka з Косова. Його засновники розповідають: "Gushka — не про екзотику Карпат. Ми не будуємо міфів довкола регіону, а радше показуємо справжнє повсякденне життя, що розповідає про гірську місцевість та її особливості. Наш фокус спрямований на відродження місцевих карпатських традицій. Ми хочемо популяризувати вівчарство та ділитися цими знаннями не лише з українцями, але й з людьми у цілому світі. Бренд антропоцентричний — люди, які з нами працюють, і створюють бренд власноруч. Вони є серцем бренду, диктують його ідентичність і формують спадщину".

16

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *