Balmain представляють нову рекламну кампанію сезону весна-літо 2024, головною зіркою якої стала бразильська супермодель Жизель Бюндхен. Кампейн віддзеркалює перехід до теплої пори, перетворюючи кожен образ у поезію весняної краси.
Реклама
Олів'є Рустен, креативний директор Balmain, розповідає про вибір Жизель для кампейну, визнавши її легендарну красу, що перетворюється в щось більше завдяки бездоганному щастю і впевненості, які супроводжують її протягом років. Її присутність на подіумі та обкладинках завжди була джерелом натхнення для модного світу.
На фоні яскравих кольорів і квіткових мотивів, Жизель Бюндхен звабливо демонструє найновіші творіння Balmain. В її образах криється енергія весняного розмаю, де кожна деталь переплітається зі сміливістю та елегантністю: мінісукні з об’ємними бантами та квіткові короткі комбінезони створюють атмосферу радісної легкості.
Кампейн також відзначає важливу спадщину Balmain з випуском нової сумки Jolie Madame. Її силует та дизайн, натхнені традиціями модного Дому, переносять у світ класичної елегантності, яка завжди в тренді.
Нова сумка Jolie Madame вже доступна у київському бутику Balmain у ТЦ “Мандарин Плаза”, 1 поверх, вул. Басейна, 6.