Показ курортної колекції Dior відбувся в зеленій пишноті садів замку Драммонд. Марія Грація К'юрі майстерно переплела історію модного Дому з романтичною та драматичною історією Шотландії: одяг, як-от жакети та блейзери у формі пісочного годинника, пишні спідниці, обʼємні черевики та високі шкарпетки зі стрічкою, визначався глибоко вкоріненим почуттям реалізму, але водночас і перевершував його.
Реклама
К’юрі взялася працювати з усім, що пов’язано з цією країною: “Шотландія — важливий орієнтир у світі моди, і я хотіла інтерпретувати це по-іншому. Для мого покоління це асоціюється з панком, але є ще один спосіб увійти в історичний контекст — через текстиль”, — прокоментувала дизайнерка. Тож К’юрі вдалася до традиційного — тартану й кашеміру, твіду й аргайлів — і вишукано впровадила його в колекцію, яка також була наповнена одягом з вишитими політичними цитатами Марії Стюарт, королеви Шотландії.
Розкішні жакети скроєні з картатих шалей, корсети були жорсткими, ліфи прикрашені вишивкою квітами, а чорний оксамит і тонке біле мереживо використовувалися для вечірніх максісуконь. Усе це доповнено перлами, підвішеними на шкіряних чокерах і сумках через плече, а також байкерськими черевиками на обʼємній підошві.
Як і під час попередніх курортних поїздок — до Мексики, Іспанії чи Марокко — Марія Грація Кʼюрі вирішила співпрацювати з місцевими дизайнерами та майстрами: твід і кашемір був узятий у Johnstons of Elgin, трикотаж — у Esk Cashmere, а парадні головні убори — у Robert Mackie.
“Сьогодні ми схильні думати про моду лише як про бренди, — прокоментувала Кʼюрі, — але мода — це не лише бренди”. Відправною точкою для створення колекції Cruise 2025 стали зображення, зроблені під час благодійного показу мод, який Месьє Діор провів у післявоєнній Шотландії 1950-х років.