Український бренд Anna October представляє нову міжсезонну колекцію, в якій вивчає тему материнства та розмаїту природу жінки. Засновниця марки знаходить красу в такий важливий для життя жінки період. Anna October леді – так дизайнерка називає своїх муз – вносить шик у кожен свій прояв, навіть у материнство. Для неї, бути мамою – це її логічне та радісне продовження як жінки, а не тяжкий обов’язок.
Реклама
Anna October Pre-Fall 2024
Колекція також натхненна роботами американської художниці Іссі Вуд. Суб’єкт її робіт здається неясним, проте він явно насичений її особистістю. Посуд із проєкту Вуд “Helping yourself 4”, який вона відтворила зі сторінок аукціонних каталогів 1970-х і 80-х років, що вона знайшла в будинку своєї бабусі, перетворився на ошатну бісерну вишивку на одязі.
Світла колірна гама колекції поєднується із геометричними силуетами вечірніх суконь – вже класичних для Anna October. Від чорного та кольору слонової кістки до пастельного рожевого і ніжного блакитного – в Pre-Fall 2024 Анна використовує контрастність, щоб підкреслити різноманітність жінки. Колекція Anna October Pre-Fall 2024 стає логічним та послідовним результатом рефлексії на життя сучасної жінки. Вона змінюється, зростає зовнішньо та внутрішньо, залишаючи за собою право на легкість, сексуальність та елегантність.