Дизайнерка Світлана Бевза разом із Mastercard представляє лімітовану колекцію прикрас із особливим змістом — КАLYNA
У Світлани Бевзи є винятковий талант знаходити рими в знайомих речах і бачити незвичне у звичному. Для свого третього проєкту разом із Mastercard вона ювелірно відтворила грона калини, яка є невід’ємною частиною українського фольклору та символом незламності нації. “У калини в нашій культурі багато конотацій, – коментує дизайнерка. — Мене надихнуло те, як крихкі червоні ягоди стійко витримують найлютіші морози”.
Реклама
На Даші: бавовняний топ BEVZA. Підвіска (латунь, позолота, емаль) Bevza х Mastercard
Рухливі гілочки прикрас-оберегів Бевза виконала з латуні, вкритої жовтим золотом, а самі ягоди оформила у вигляді двовимірних сфер, пофарбованих емаллю, — в корпоративних кольорах Mastercard. Світлана з гордістю зазначає: оздоби не штамповані. Кожна деталь для кінетичних сережок, брошок і підвісок створена київськими майстрами вручну.
На Світлані: бавовняна футболка BEVZA. Брошка (латунь, позолота, емаль) Bevza х Mastercard
В умовах повномасштабної війни організувати виробництво прикрас — окремий виклик. Але місію виконано. Тепер плід праці українських ювелірів можна придбати у 15 країнах — колекція доступна ексклюзивно на платформі MastercardPriceless. Так автори проєкту сподіваються привернути увагу світової спільноти до України. Кошти від продажів цих прикрас підуть на благодійні цілі — у співпраці з фондом UkrainеHouseDC вони будуть спрямовані на протезування та реабілітацію дітей, які отримали травми внаслідок війни.
На Аді: вовняний светр Bevza. Сережки (латунь, позолота, емаль) Bevza х Mastercard
У промо нової колекції поруч зі Світланою Бевзоюз’являються київська рестораторка Даша Кацуріна та легенда українського кіно й театру, акторка Ада Роговцева. Крихкі вироби Bevza x Mastercard вони дбайливо передають одна одній у руки. “Наступність поколінь”, — коментує символізм цих майже ритуальних рухів Світлана. І додає, що дитячі долоні, які з’являються у відео, — її пʼятирічної дочки Анни. Час плине, і, попри все, життя перемагає — з таким оптимістичним гаслом дизайнерка звертається до своїх шанувальників. З огляду на умови, в яких створена ця колекція, такий меседж резонує вдвічі сильніше.
Текст: Веня Брикалін