Культові силуети 1980-х повертаються на сучасні подіуми. Жінка того часу, озброєна широкими плечима жакета та впевненою поставою, руйнувала традиційний образ домогосподарки й демонструвала амбіції та силу в чоловічому професійному світі. Двобортні блейзери з підплічниками, аксесуари, що підкреслювали статус і контроль, бездоганний манікюр і стриманий макіяж стали символами самостійності та непохитної рішучості жінки, яка прагне успіху у світі, де довгі десятиліття домінували чоловіки.
Givenchy
Реклама.
Isabel Marant
Saint Laurent
Через сорок років ця естетика повертається на мудборди дизайнерів нового сезону, зокрема Saint Laurent. Адже саме Ів Сен-Лоран у 1960-х створив перший жіночий смокінг. На показі весна-літо 2025 Антоні Вакарелло, креативний директор дому, одягнув більшість моделей у двобортні блейзери та краватки, демонструючи ту саму ідею – наділити жінку владою та силою, не втрачаючи привабливості.
Calvin Klein Collection
Stella McCartney
Prada
Сьогодні елементи стилю 1980-х оживають і в колекціях інших брендів. Сучасна executive woman постає на подіумі Givenchy у строгих костюмах, у Calvin Klein Collection – у радикальних відтінках, таких як антрацитовий, а на показах Stella McCartney – упевнено крокує в туфлях на високих підборах без зайвих деталей. Дизайнери пропонують нові комбінації: жакети тепер поєднуються з "голими" блузами, легкими спідницями та масивними аксесуарами, додаючи грайливості й сучасного звучання.
Tom Ford
Versace
Moschino
Відродження естетики Power dressing 1980-х показує, що мода водночас може віддавати шану минулому та говорити про сучасну жінку, яка поєднує амбіції, свободу вибору та власний стиль. Сьогодні вона носить костюм не для того, щоб наслідувати чоловіків, а щоб підкреслити власну силу, впевненість і незалежність, залишаючись максимально жіночною.