Український бренд A.M.G. представляє нову колекцію сезону осінь-зима 2024/25, в якій розповідає історію про сильну жінку, її характер та природу.
Реклама
Уже традиційно команда бренду робить акцент на чітких силуетах, виразних лініях та структурованих формах, які балансують із сукнями на бретелях та деталями з мережива. “Кожна колекція A.M.G. – про сучасну жінку, її суперсилу та відчуття. Ми досліджуємо її стан та настрої в певний час і момент. Це змінні показники, проте, завжди сталими залишаються її сила та невичерпна енергія. Одяг лише допомагає це правильно підкреслити і передати. І неважливо це буде костюм зі шкіри чи приталена сукня. Головне, що в A.M.G. вона відчуває себе комфортно і водночас елегантно”, – зазначає засновниця бренду Альона Беттяр.
В основу колекції закладений концепція power dressing, яка вже став частиною ДНК бренду. Основними кольорами стали базові чорний, сірий, білий, коричневий, бордо. Головний акцент на себе забрали форми та силуети. Костюми, які є візитівкою бренду, традиційно представлені в різних варіаціях: від моделі з прямою спідницею та піджаком, як з чоловічого плеча до костюма з суперширокими палаццо та жакетом в клітинку.