Бренд NADYA DZYAK у рамках Ukrainian Fashion Week представив нову колекцію SS'25 під назвою Chromatic, присвячену природним феноменам Півдня України. Центральним джерелом натхнення для колекції стали Рожеві озера та краєвиди Кінбурнської коси. Ці унікальні ландшафти захоплюють переливами світла і кольорів, що створюють вражаючі оптичні ілюзії, майстерно відтворені в дизайнах колекції.
Nadya Dzyak весна-літо 2025
Реклама.
“Південь України — це моя любов. Я закриваю очі і подумки подорожую ним, вірячи, що обов'язково настане день, коли ми відстоїмо наші території і поїдемо купатися на Рожеві озера, — зазначає Надя Дзяк, дизайнерка та креативна директорка бренду. – Цей край подарував нам багато натхнення, в тому числі й мисткиню Поліну Райко, чий дім-музей був зруйнований під час війни. Ця колекція для мене дуже важлива, бо презентувалася на першому Ukrainian Fashion Week після повномасштабного російського вторгнення і це – неймовірна відповідальність. Я відчуваю своєю місією через одяг і творчість привертати увагу до ситуації в Україні і розповідати світу про свою культуру і спадщину".
Nadya Dzyak весна-літо 2025
Nadya Dzyak весна-літо 2025
Nadya Dzyak весна-літо 2025
Колекцію Chromatic Надя Дзяк почала розробляти за кілька місяців до показу, а відшила у рекордні два тижні, адже зараз живе на дві країни. Виробництво бренду знаходиться у Дніпрі, тож окрім відключень світла дизайнерка та її команда зіткнулися з інтенсивними обстрілами. “Якщо так можна сказати, то нам пощастило – під час тривог ми йдемо в спеціальну кімнату-бункер, яка є прямо в нашій студії, бо раніше в нашому приміщенні було відділення банку і це було спеціальне броньоване сховище,” – розповідає Надя.
В ательє Nadya Dzyak
Реліз весняної колекції бренду складається з декількох частин. Сукні і костюми, в яких дизайнерка нашаровує ніжні відтінки сонячного лайму і мандарину та яскравої фуксії і аквамарину, відтворюють переплетення кольорів Рожевих озер. Колекція представляє вже знакові для бренду прозорі сукні та блузи, зроблені з невагомих тканин в комбінації з фігурними плісованими елементами. Вже понад 14 років марка працює з плісованою тканиною, яку виробляють на підприємстві в Харкові, не зупиняючи процес попри регулярні обстріли міста. Також дизайнерка продовжує працювати з незвичною для бренду фактурою – гіпюром. З нього створені сукні і топи з асиметричними вирізами та обʼємні мереживні квіти.
Прозорі невагомі матеріали є складовою ДНК бренду та у новій колекції вони контрастують із обʼємними силуетами бомберів із спортивної сітки і жакетами оверсайз. Шорти і брюки з низькою посадкою та короткі кроп-топи з вирізами відсилають нас до естетики нульових, а романтичні елементи одягу поєднуються зі спортивними деталями.
Окремо необхідно виділити бестселлер бренду – сукню з воланами, яка закривала показ. У цій колекції сукня натхненна пейзажами Рожевих озер. Обʼємні волани різних відтінків рожевого у поєднанні з білим фоном викладаються в звивисті лінії, немов природні лінії Рожевих озер, окантованих білою сольовою піною.