Українська студія FFFACE.ME, відома своїми проєктами для Inditex, RalphLauren, Benetton, D&G, Mugler, Prada тощо, і далі переосмислює модний ландшафт і представляє першу у світі колекцію напівцифрових джинсів. Окрім цікавого дизайну, колекція пропонує клієнтам доступ до ексклюзивних цифрових режимів через сканування QR-коду, що дозволяє легко створювати унікальний і помітний контент для соціальних мереж.
Реклама
FFFACE.ME інтегрує AR-фільтри, AR-дзеркала та XR для офлайн, напівцифрового одягу та віртуальної примірки, CGI, 3D, AI та віртуальних людей, метавсесвіт, VR та ігри в маркетингові та PR-комунікації бренду. Запуск цієї колекції — ще один крок FFFACE.ME до позиціювання студії як незалежного модного бренду. Крім того, це перший в історії індустрії випуск, у якому цифровий режим не реалізується за допомогою технології відстеження цілей. У створенні цих режимів студія відійшла від звичайного додавання 3D-елементів, обравши активацію текстури одягу. Лінійка містить 5 моделей, кожна з яких супроводжується унікальною цифровою сутністю.
“Напівцифрова колекція джинсів є першою у своєму роді, привертаючи увагу як онлайн, так і офлайн. Це саме те, чого ми очікуємо від сучасного одягу, — коментує CEOFFFACE.ME Дмитро Корнілов. — Ми зрозуміли, що ігнорувати фізичний аспект життя людини — це хибний напрямок. І хоча цифрова реальність стала важливою частиною нашого життя, наші фізичні тіла все ще потребують фізичного компоненту в моді. Ми демонструємо, що хоча наше майбутнє лежить у змішаній реальності, майбутнє моди — у фіджитальності. Тому ми маємо винаходити не просто цифровий одяг, а одяг, який поєднує обидві реальності”.