Як додаток “Нотатки” в iPhone став генератором стильних образів покоління Z

З моменту виходу культового фільму “Безголові” у 1995 році модники мріяли про генератор образів, створений вигаданою комп’ютерною програмою. AI-компанії прагнули відтворити цю концепцію, а додаток Pinterest набув популярності серед покоління Z, яке шукало способи зберігати, організовувати та стилізувати наряди зі своїх гардеробів. Однак протягом останніх місяців несподіваним лідером у цій сфері став звичайний додаток “Нотатки” на iPhone.

Реклама

Все почалося, коли Apple випустили оновлення iOS 17 для iPhone у вересні 2023 року. Це оновлення дозволило користувачам iPhone створювати цифрові наліпки з будь-якого збереженого фото, які можна було надсилати через iMessage. Незабаром люди почали використовувати цю функцію аби копіювати та вставляти селфі з нарядами та зберігати їх у додатку Notes, щоб попередньо планувати свої образи, створюючи таким чином персональний каталог всього свого гардероба.

Того ж 2023 року інфлюенсерка Амелія Кайндл отримала понад 4,5 мільйона переглядів на відео в тіктоку, де вона показала, як використовує додаток “Нотатки” як щоденний генератор нарядів, копіюючи та вставляючи свої селфі у вигляді стікерів-аватарів. Вона розглядає ці нотатки як лукбук свого гардероба, який дозволяє легко бачити, як поєднуються штани та топи, без необхідності постійно їх приміряти. Вона створила систему категоризації одягу за часом доби та систематизувала свої покупки. Інша дівчина, Сейді Салліван, поділилася своїм улюбленим методом організації гардероба — відео зібрало понад 100 000 переглядів у тіктоку. Вона збирає свої образи за подіями та сезонами.

Photo: Amelia Hahne-Keindl0Photo: Amelia Hahne-Keindl

Ця нова тенденція демонструє, як додаток Notes для iPhone може стати потужним інструментом для модних ентузіастів, допомагаючи їм організовувати та стилізувати свої гардероби з легкістю і креативністю. Хоча існує безліч додатків для планування образів, Notes приваблює своєю доступністю — він безплатний, і всі користувачі iPhone можуть його використовувати.

Однак через те що систематизація нарядів відбувається не на комерційних платформах, а через додаток “Нотатки”, брендам важко відстежувати тенденції та вивчати модні вподобання клієнтів. Крім того, це доволі антиконсюмеристська тенденція, що суперечить основній мірі успіху індустрії — зростанню через продаж більшої кількості товарів. Цей тренд також відображає зміну пріоритетів споживачів й сприяє більш раціональному ставленню до одягу. Багато користувачів додатка “Нотатки” виявляють, що мають набагато більше варіантів образів, ніж думали раніше, і зменшують кількість нових покупок. Цей підхід також відповідає глобальній тенденції до більш свідомого споживання.

Photo: Camille Helie1Photo: Camille Helie

Однак бренди можуть адаптуватися до нових реалій. Вони можуть створювати власні стікери для додатка “Нотатки” або розробляти інструменти для легкого завантаження стилістичних порад. Врешті, платформи для планування образів можуть бути корисними інструментами для прогнозування трендів і підвищення впізнаваності бренду.

“Споживачі хочуть думати про свій гардероб як про Spotify Wrapped”, — каже Б'янка Рейнджкрофт, генеральна директорка додатка для планування образів Whering, який має мільйон користувачів у США та ще мільйон у Латинській Америці. У додатку користувачі взаємодіють зі своїми гардеробами через зручний календар. Він відстежує, скільки коштує один вихід у тій чи іншій речі, використовує AI, щоб користувачі могли створювати та досліджувати нові комбінації нарядів. Платформа також пропонує придбати нові предмети, аналізуючи гардероб користувача, і є комерційно вигідною для брендів.

Photo: Sadie Sullivan2Photo: Sadie Sullivan

“Зараз леопардовий принт — це те, що люди носять у додатку”, — каже Рейнджкрофт. На початку 2024 року, коли в моді став популярним яскравий червоний колір, спостерігався 1300-відсотковий сплеск завантажень червоних предметів і реєстрації нарядів з червоним кольором, продовжує вона. Замість того, щоб бренди встановлювали та диктували тенденції, дані з додатків дозволяють їм реагувати на вподобання покупців і стимулювати свій e-commerce.

Додатки для планування образів можуть стати частиною щоденного життя, як і наші улюблені соціальні мережі. Цей тренд нагадує, як важливо створювати інтерактивні та зручні інструменти для споживачів, щоб вони могли легше організовувати свої завдання та досягати нових вершин у будь-якій сфері.

13

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *