У Парижі 3 березня в межах офіційного розкладу Тижня моди вдруге відкрилася Vogue Ukraine Showcase — унікальна подія для української модної індустрії, що популяризує її на світовій арені. Цього разу вона охоплювала кілька частин. Одна з них — експозиція українських брендів, для якої кожен із дизайнерів приготував ексклюзивний образ, що розкриває сутність марки. Розповідаємо, як створювалися деякі з них.
Реклама
Vogue Ukraine Showcase 2024
"Нам важливо нагадати світові, що українська культура, мода й мистецтво посідають рівноправне місце на глобальній мапі, — розповідає Веня Брикалін, головний редактор Vogue Ukraine. — А де зробити це краще, ніж під час Тижня моди в Парижі?" Запрошені бренди з усією відповідальністю поставилися до створення образів, які у міжнародних гостей асоціюватимуться не тільки конкретно з ними, а й зі всією українською модою.
Одним із найбільш обговорюваних став експонат бренду Gunia Project. "Для участі в проєкті ми підготували унікальний об'єкт, що поєднує ключові напрями роботи й цінності GUNIA Project: натхнення українською традицією, кераміку, вишивку, одяг і акцент на ручну роботу. Скульптура GUNIA Project — це образ із вишитою сукнею, керамічним жилетом, фартухом, намистом і вінком ручної роботи, — розповідають Наталія Каменська та Марія Гаврилюк. — Сукня з льону вишивалася вручну протягом 12 днів. Керамічні елементи повністю створені вручну з першої і єдиної спроби, оскільки ми не мали права на помилку через стислі терміни підготовки. Чотири майстрині розписували жилет, фартух, намисто та вінок упродовж двох днів. У розписі й вишивці можна впізнати мотиви колекції “Індиго”, а також знакові елементи GUNIA: коника-свищика, хрест, амулет-дулю та голубку".
Gunia Project
До українського коріння звернулася й дизайнерка Світлана Бевза, яка фірмовий мінімалізм поєднала із символом нашої країни — колосками, які вже стали невід'ємною частиною ДНК її бренду. "Оскільки українська культура та символіка пронизують кожну колекцію BEVZA, об’єкт, створений для Vogue Ukraine Showcase, поєднує в собі два основні елементи BEVZA: білий вишуканий мінімалізм і місію популяризувати культурні цінності України, — розповідає Бевза. — Квадратна форма є основою в побудові нарядів BEVZA, а монументальний силует підкреслює, що одяг BEVZA є довговічним та фундаментальним". Центральним елементом образу стала голова з колосків, яка без слів нагадує всім нам, що хліб усьому голова. Команда бренду використала для її створення фірмові аксесуари у вигляді колосків, які для багатьох українців вже стали символом нашої незламності.
Важливі сенси було закладено й у образ бренду Ruslan Baginskiy, в якому сукня та капелюх стали одним цілим. "Наш головний убір натхнений медитативним процесом виготовлення сіток і риболовлі, які вимагають тиші та зосередження. Це певною мірою ода тиші, яку ми втратили в своєму житті, в українській природі. Це також тиха надія з прикритим обличчям. Сітка складається з петель, які тримаються одна за одну, і вона дуже швидко може розплутатися, якщо ми не будемо обережні й хоч одна з них буде пошкоджена", — розповідають у бренді.
Зосередження на процесі вимагала й сукня PASKAL. За її романтичністю ховаються п'ять днів складної копіткої роботи, протягом яких майстри бренду складали пелюстки в об'ємні бутони. Усього було використано близько 6000 деталей, щоб досягти необхідного ефекту.
Офіційне відкриття Vogue UA Showcase відбулося за підтримки beauty-партнера MAKEUP. Більше фото за посиланням.