Проблеми, що виникли в понеділок у британській телекомунікаційній компанії Vodafone, призвели до масштабних перебоїв у роботі, які вплинули на сотні тисяч клієнтів Vodafone.
Повідомляється, що проблеми з обслуговуванням почалися близько 10:00 ранку за місцевим часом на Британських островах, коли понад 130 000 з приблизно 18 мільйонів користувачів повідомили про проблеми з доступом до мобільної та широкосмугової мережі Vodafone.
Компанія визнала, що їй відомо про «серйозну проблему в нашій мережі, яка впливає на широкосмуговий доступ» як у мережах 4G, так і 5G, і посадовців попросила про терпіння.
Британські користувачі також повідомляли про труднощі зі зв'язком зі службою підтримки клієнтів Vodafone на тлі ситуації, що склалася.
Клієнти також вказували на «повні перебої» в деяких районах, таких як Лондон, Бірмінгем, Кардіфф, Глазго та Манчестер. Крім того, інтернет-монітор Netblocks також вказав на «національний збій» у широкосмуговому та мобільному зв'язку Vodafone.
Vodafone є одним із чотирьох найбільших постачальників стільникового зв'язку у Великій Британії та зобов'язався інвестувати 13,7 мільярда доларів у будівництво однієї з найсучасніших мереж 5G у Європі.
У травні Vodafone завершила злиття, щоб створити компанію, яка обслуговуватиме близько третини з 83 мільйонів абонентів мобільного зв'язку країни після схвалення її регуляторним органом Великої Британії.
Але представники компанії не опублікували жодної інформації в соціальних мережах, оскільки скарги були подані на рекламний пост Vodafone Group на X вранці, в якому стверджувалося, що Vodafone «щойно досяг рекордної швидкості 5G!».
«Ми цінуємо терпіння наших клієнтів, поки ми працюємо над якомога швидше вирішенням цієї проблеми», – повідомили у Vodafone в інтерв’ю BBC та The Guardian у понеділок.
Sourse: www.upi.com