Британський Vodafone повідомляє про проблеми з національним широкосмуговим та мобільним зв'язком

A Vodafone shop seen May 2023 in London. On Monday, service issues reportedly began around 10 a.m. local time in Britain with more than 130,000 of some 18 million users flagging problems accessing Vodafone's mobile and broadband network. File Photo by Tolga Akmen/EPA

Проблеми, що виникли в понеділок у британській телекомунікаційній компанії Vodafone, призвели до масштабних перебоїв у роботі, які вплинули на сотні тисяч клієнтів Vodafone.

Повідомляється, що проблеми з обслуговуванням почалися близько 10:00 ранку за місцевим часом на Британських островах, коли понад 130 000 з приблизно 18 мільйонів користувачів повідомили про проблеми з доступом до мобільної та широкосмугової мережі Vodafone.

Компанія визнала, що їй відомо про «серйозну проблему в нашій мережі, яка впливає на широкосмуговий доступ» як у мережах 4G, так і 5G, і посадовців попросила про терпіння.

Британські користувачі також повідомляли про труднощі зі зв'язком зі службою підтримки клієнтів Vodafone на тлі ситуації, що склалася.

Клієнти також вказували на «повні перебої» в деяких районах, таких як Лондон, Бірмінгем, Кардіфф, Глазго та Манчестер. Крім того, інтернет-монітор Netblocks також вказав на «національний збій» у широкосмуговому та мобільному зв'язку Vodafone.

Vodafone є одним із чотирьох найбільших постачальників стільникового зв'язку у Великій Британії та зобов'язався інвестувати 13,7 мільярда доларів у будівництво однієї з найсучасніших мереж 5G у Європі.

У травні Vodafone завершила злиття, щоб створити компанію, яка обслуговуватиме близько третини з 83 мільйонів абонентів мобільного зв'язку країни після схвалення її регуляторним органом Великої Британії.

Але представники компанії не опублікували жодної інформації в соціальних мережах, оскільки скарги були подані на рекламний пост Vodafone Group на X вранці, в якому стверджувалося, що Vodafone «щойно досяг рекордної швидкості 5G!».

«Ми цінуємо терпіння наших клієнтів, поки ми працюємо над якомога швидше вирішенням цієї проблеми», – повідомили у Vodafone в інтерв’ю BBC та The Guardian у понеділок.

Sourse: www.upi.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *