Чилійська холдингова компанія Cencosud (Centros Comerciales Sudamericanos) оголосила про придбання повного володіння мережею преміальних супермаркетів The Fresh Market після придбання решти 33% акцій, що належать інвестиційному фонду AP VIII Pomegranate Holding.
Згідно з документом, поданим Cencosud до Комісії з фінансового ринку Чилі, фінансового регулятора країни, оцінка продажу склала 295 мільйонів доларів.
Компанія «The Fresh Market» була заснована в 1982 році Реєм та Беверлі Беррі в Грінсборо, штат Північна Кароліна, і спеціалізується на високоякісних свіжих та корисних продуктах, хлібобулочних виробах, готових стравах, квіткових композиціях та інших товарах. Мережа має 172 магазини у 22 штатах, переважно у Флориді, Північній Кароліні, Вірджинії та Джорджії.
У 2022 році Cencosud придбала 67% акцій компанії за 676 мільйонів доларів, що ознаменувало вихід чилійського ритейлера на ринок США.
«Ми дуже раді досягти цієї угоди, яка знаменує собою важливу віху в нашій стратегії зміцнення присутності Cencosud на ринку США», – сказав генеральний директор Cencosud Родріго Ларраїн, оголошуючи про повне придбання мережі супермаркетів.
«Бізнес супермаркетів у Сполучених Штатах продемонстрував позитивні результати та вступає на новий етап зростання, що нас дуже радує», – сказав він, додавши, що придбання дозволить компанії пришвидшити інтеграцію мережі у свою діяльність.
Cencosud, один з найбільших роздрібних продавців Латинської Америки, був заснований у 1963 році Хорстом Паульманном. Його родина залишається мажоритарним акціонером холдингової компанії, яка управляє супермаркетами, магазинами товарів для дому, універмагами, торговими центрами та надає фінансові послуги.
Компанія працює в шести країнах: Чилі, Аргентині, Перу, Колумбії, Бразилії та Сполучених Штатах. У Сполучених Штатах вона зосередилася лише на сегменті супермаркетів, продажі якого у 2024 році зросли на 12,8% завдяки розширенню магазинів та онлайн-продажам.
Клаудіо Пісарро, дослідник Центру досліджень роздрібної торгівлі при кафедрі промислової інженерії Чилійського університету, заявив, що останній крок Cencosud підкреслює стратегію чилійського оператора супермаркетів щодо розширення на ринку США.
«Сполучені Штати є найбільшим ринком супермаркетів – саме там розпочав свою діяльність Walmart, а сьогодні він є світовим лідером. Показники The Fresh Market були дуже позитивними та демонструють сильний потенціал зростання», – сказав він.
Він додав, що 80% доходів Cencosud надходить від бізнесу супермаркетів, де компанія розробила власні продукти під приватною торговою маркою, такі як Cuisine & Co.
«Це дедалі важливіший та відмінний актив у його супермаркетному бізнесі», – сказав Пісарро.
З повним придбанням The Fresh Market, Cencosud прагне стати головним світовим гравцем у секторі супермаркетів, сказав Хорхе Берріос, академічний директор програми фінансів у Школі економіки Чилійського університету.
«Cencosud — це компанія з сильною присутністю в Латинській Америці. Її природним шляхом було розширення в Сполучені Штати та стати глобальним гравцем через нішевий супермаркет, де вона знайшла значну можливість», — сказав Берріос.
«Сьогодні люди хочуть купувати якісні продукти харчування, і вони готові платити за цю послугу», – додав Дже.
Sourse: www.upi.com