Чилійська холдингова компанія набуває повної власності The Fresh Market

Chilean holding company Cencosud now has full ownetship of The Fresh Market. Photo courtesy of The Fresh Market

Чилійська холдингова компанія Cencosud (Centros Comerciales Sudamericanos) оголосила про придбання повного володіння мережею преміальних супермаркетів The Fresh Market після придбання решти 33% акцій, що належать інвестиційному фонду AP VIII Pomegranate Holding.

Згідно з документом, поданим Cencosud до Комісії з фінансового ринку Чилі, фінансового регулятора країни, оцінка продажу склала 295 мільйонів доларів.

Компанія «The Fresh Market» була заснована в 1982 році Реєм та Беверлі Беррі в Грінсборо, штат Північна Кароліна, і спеціалізується на високоякісних свіжих та корисних продуктах, хлібобулочних виробах, готових стравах, квіткових композиціях та інших товарах. Мережа має 172 магазини у 22 штатах, переважно у Флориді, Північній Кароліні, Вірджинії та Джорджії.

У 2022 році Cencosud придбала 67% акцій компанії за 676 мільйонів доларів, що ознаменувало вихід чилійського ритейлера на ринок США.

«Ми дуже раді досягти цієї угоди, яка знаменує собою важливу віху в нашій стратегії зміцнення присутності Cencosud на ринку США», – сказав генеральний директор Cencosud Родріго Ларраїн, оголошуючи про повне придбання мережі супермаркетів.

«Бізнес супермаркетів у Сполучених Штатах продемонстрував позитивні результати та вступає на новий етап зростання, що нас дуже радує», – сказав він, додавши, що придбання дозволить компанії пришвидшити інтеграцію мережі у свою діяльність.

Cencosud, один з найбільших роздрібних продавців Латинської Америки, був заснований у 1963 році Хорстом Паульманном. Його родина залишається мажоритарним акціонером холдингової компанії, яка управляє супермаркетами, магазинами товарів для дому, універмагами, торговими центрами та надає фінансові послуги.

Компанія працює в шести країнах: Чилі, Аргентині, Перу, Колумбії, Бразилії та Сполучених Штатах. У Сполучених Штатах вона зосередилася лише на сегменті супермаркетів, продажі якого у 2024 році зросли на 12,8% завдяки розширенню магазинів та онлайн-продажам.

Клаудіо Пісарро, дослідник Центру досліджень роздрібної торгівлі при кафедрі промислової інженерії Чилійського університету, заявив, що останній крок Cencosud підкреслює стратегію чилійського оператора супермаркетів щодо розширення на ринку США.

«Сполучені Штати є найбільшим ринком супермаркетів – саме там розпочав свою діяльність Walmart, а сьогодні він є світовим лідером. Показники The Fresh Market були дуже позитивними та демонструють сильний потенціал зростання», – сказав він.

Він додав, що 80% доходів Cencosud надходить від бізнесу супермаркетів, де компанія розробила власні продукти під приватною торговою маркою, такі як Cuisine & Co.

«Це дедалі важливіший та відмінний актив у його супермаркетному бізнесі», – сказав Пісарро.

З повним придбанням The Fresh Market, Cencosud прагне стати головним світовим гравцем у секторі супермаркетів, сказав Хорхе Берріос, академічний директор програми фінансів у Школі економіки Чилійського університету.

«Cencosud — це компанія з сильною присутністю в Латинській Америці. Її природним шляхом було розширення в Сполучені Штати та стати глобальним гравцем через нішевий супермаркет, де вона знайшла значну можливість», — сказав Берріос.

«Сьогодні люди хочуть купувати якісні продукти харчування, і вони готові платити за цю послугу», – додав Дже.

Sourse: www.upi.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *