Роботи-домашні улюбленці зі штучним інтелектом та вибір «Діти-і дорослі» підвищують популярність Міжнародної виставки іграшок у Токіо

Sharp Corp.'s

Шанувальники іграшок різного віку та професіонали галузі, незважаючи на палючу спеку останніх вихідних серпня, відвідали Міжнародну виставку іграшок у Токіо 2025 року та ознайомилися з останніми тенденціями на ринку.

Захід, що проходив у гігантському виставковому центрі Big Sight у Токіо, спонсорувала Японська асоціація іграшок. Понад 200 компаній-постачальників представили понад 30 000 іграшок, деякі з яких ще не випущені. Хоча кількість відвідувачів цього року ще підраховується, захід 2024 року зібрав понад 80 000 учасників.

Чотириденна виставка, яка тривала з четверга по неділю, була розділена на два дні для професіоналів галузі та два дні для публіки.

Іграшки все ще є великим бізнесом в Японії. Незважаючи на зниження народжуваності в країні, виробники іграшок у країні збільшили дохід у 2004 фінансовому році приблизно на 8% порівняно з 2023 фінансовим роком, досягнувши рекордно високого рівня прибутку, згідно з даними JTA.

Акіхіро Сато з Токійського відділення Асоціації іграшок Японії сказав, що частково цим заробітком сприяють дорослі споживачі з більшими гаманцями.

«Останні кілька років ми використовуємо термін «kidult», що є поєднанням слів «kid» (дитина) та «adult» (дорослий). Простіше кажучи, це означає, що дорослі з дитячим серцем колекціонують іграшки, яких вони можуть торкатися та гратися з ними», – сказав Сато.

Згідно зі статистикою JTA, високотехнологічні інтерактивні іграшки, роботи та іграшки, пов'язані з ПК, забезпечили понад 40% річного зростання доходів цього сектора японської індустрії іграшок, лідируючи серед усіх інших за відсотковим співвідношенням.

Серед іграшок, орієнтованих на «кідультівських» покупців, є так звані роботи-компаньйони зі штучним інтелектом, одним з яких є «Покетомо», або кишеньковий друг, від Sharp Corp. Крихітний робот може поміститися у велику кишеню піджака або сумочки, і Sharp рекламує, що він може розмовляти зі своїм власником і запам'ятовувати особисті дані.

Щоб забезпечити роботу свого штучного інтелекту для персоналізованих розмов, він зберігає записи чатів, дані про місцезнаходження та зображення з вбудованої камери. Продукт отримав нагороду за інновації на цьогорічній виставці, а його випуск у Японії запланований на листопад за ціною 39 600 єн, або близько 269 доларів.

Клієнти «Kidult» також допомагають збільшити доходи завдяки попиту на перевидання хітів минулих років. Відвідувачі Міжнародної виставки іграшок у Токіо 2025 року з усього світу мали змогу ознайомитися з найновішими версіями улюблених дитячих іграшок та згадати, що змусило їх полюбити японські товари для ігор.

«Завжди головне — висока якість. Коли мені було 5 років, я отримала іграшку від Takara Tomy, маленьку іграшкову машинку, і вона досі працює і нею можна користуватися чудово, навіть попри те, що батарейка проржавіла, бо вона майже 20 років лежала в моєму погребі», — згадала учасниця заходу Надя Гарсон Вангберг з Осло, Норвегія.

Хоча на цьогорічній виставці на ринку домінували пластикові іграшки, деякі продавці продовжували пропонувати традиційні дерев'яні вироби.

Один із них, Владислав Кріт з EWA Eco-Wood-Art у Пінську, Білорусь, наголосив на суттєвій природі людського дотику до гри.

«EWA Eco-Wood-Art виробляє дерев’яні механічні конструктори. Конструктори, тому що їх потрібно зібрати, перш ніж грати. Йдеться про тактильні відчуття, про те, як до цього торкатися та як це збирати. З деревом чи чимось іншим потрібно доторкнутися, перш ніж прийняти рішення почати цю справу».

Якщо на виставці й було присутнє занепокоєння щодо імпортних тарифів адміністрації Трампа на японські товари, то воно не було очевидним. Після тижнів переговорів між США та Японією адміністрація Трампа встановила 15% тарифну ставку, а характер ланцюга поставок може призвести до додаткових тарифів, що потенційно вплине на різдвяні продажі.

Сато з Токійської асоціації виробників іграшок пояснив, як це могло статися через глобальний характер виробництва.

«Для виробників, які продають свою продукцію на ринку США, близько 80% продукції японських виробників іграшок насправді виробляється в Китаї. Під час продажу з Китаю до Сполучених Штатів додаються китайські тарифи, чого раніше не було. Це означає, що деякі виробники, ймовірно, зіткнуться з підвищенням цін».

Sourse: www.upi.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *