Київстар списав з рахунку власниці кнопкового телефона 120 гривень і нарахував 90 бонусів до 28 серпня, які неможливо використати – реакція оператора

Київстар

Київстар списав з рахунку жінки кошти та нарахував бонуси, якими вона не зможе скористатися

Київстар забрав з рахунку власниці кнопкового телефона 120 гривень і нарахував 90 бонусів до 28 серпня, які неможливо використати. Її пакет оплачено на місяць і до наступної оплати вони згорять. Відповідний коментар клієнтка залишила 11 серпня під публікацією компанії. 

За словами жінки, Київстар списав з рахунку 120 гривень. Їй нарахували бонуси, якими вона не зможе скористатися. 

“Так як Київстар тебе ніхто не розведе. Тариф 75 гривень на кнопковому телефоні Nokia, знижка на тариф при поповненні на 65 гривень + знижка на 3 поповнення 20% *720#, в підсумку при поповненні на 65 гривень 20 гривень забрано на якість пакет інтернету для кнопкового телефону Nokia, доплатила ще 30 гривень, щоб зняло за пакет послуг – грошей мало. Доплатила ще 25 гривень, бо мій тариф за 75 гривень вже коштує 100 гривень зі знижками. Скільки можна обманювати людей, чи є у вас хоч краплина совісті?! Забрали 120 гривень і нарахували 90 бонусів до 28 серпня, які неможливо використати, бо пакет заплачено на місяць, і до наступної оплати вони згорять”, – скаржиться жінка. 

Реакція Київстар 

У Київстар відреагували на коментар жінки. Там вказують, що у кнопкових телефонах також є інтернет.

“У кнопкових телефонах також є інтернет. Якщо у вас списується за нього, рекомендуємо його відключити в налаштуваннях та видалити профілі інтернету”, – заявили у Київстар. 

Жінка запевняє, що інтернет відключено повністю і ніколи не використовується, бо є для того ПК і смартфон з Wi-FI. У Київстар наголосили, що списання свідчать про те, що не відключено.

Як поповнити рахунок?

Оплатити послуги мобільного зв’язку Київстар можна:

  • На сайті — жодних комісій. Можна поповнити рахунок, навіть коли у вас немає інтернету через брак коштів.
  • У додатку Мій Київстар — жодних комісій.
  • За коротким номером 899 або за допомогою запиту *134#.

Чому відразу після поповнення рахунку зникли гроші (абонент передплаченого зв’язку)?

Гроші могли знятися на погашення заборгованості за послугою Екстра гроші. Якщо ви впевнені, що причина не в цьому, зверніться в службу підтримки Київстар за номером 466. Також статистику витрати зручно переглядати в додатку Мій Київстар (розділ Історія).

Чому не знімається плата за тариф, коли я поповнюю рахунок?

Якщо ви абонент передплаченого зв’язку, причини можуть бути наступними:

  • На вашому рахунку недостатньо коштів для списання оплати.
  • Ви поповнили рахунок після планового часу списання оплати — після періоду з 00:00 до 03:00, коли вже знялася денна оплата послуг. Замовте позачергове зняття абонплати — наберіть *578#
  • Обслуговування вашого номера припинено.
  • Якщо ви контрактний абонент: На 1 число місяця послуги за номером перебувають у статусі очікування оплати; Роботу номера тимчасово припинено з 1 числа і до кінця календарного місяця.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *