
У п'ятницю, 24 жовтня, компанія Procter & Gamble (P&G) повідомила про зростання прибутку, частково зумовлене високими продажами засобів особистої гігієни та покращенням показників у Китаї, оскільки прогнозується менший вплив тарифів.
Виробник миючого засобу Tide, підгузків Pampers, шампунів Head&Shoulders та Pantene, а також паперових рушників Bounty, показав збільшення продажів у всіх п'яти категоріях продукції, причому найбільший приріст спостерігався у сегменті краси та догляду за собою.
Це сталося попри те, що американська компанія назвала «складним споживчим та геополітичним середовищем» з споживачами, які перебувають під тиском інфляції, та швидкозмінною тарифною політикою.
Прибуток за квартал, що закінчився 30 вересня, склав 4,8 мільярда доларів США, що на 20 відсотків більше. Виручка зросла на три відсотки до 22,4 мільярда доларів.
Гігант споживчих товарів, який у червні оголосив про скорочення зайнятості не у виробництві після запровадження тарифної кампанії, тепер очікує падіння на 500 мільйонів доларів США у 2026 фінансовому році, що менше за попередній прогноз у 1 мільярд доларів США.
Фінансовий директор Андре Шультен заявив, що покращення прогнозу відображає кроки Білого дому щодо звільнення від тарифів «натуральні матеріали та інгредієнти», що не вирощуються в Сполучених Штатах, такі як евкаліптова м’якоть та вії.
«Адміністрація, по суті, надала винятки, широкі винятки в деяких із цих тарифних рамок для тих матеріалів, які не можна вирощувати в США, що було високо оцінено і має сенс», – сказав він під час телефонної конференції з аналітиками.
Шультен заявив, що план компанії щодо скорочення 7000 невиробничих робочих місць протягом двох років реалізується. Мета полягає в тому, щоб створити «менші команди, які краще організовані» та здатні використовувати цифрові технології, «щоб зосередитися на споживачеві та розвитку бренду», – сказав він.
P&G досягла успіхів на ринку Великого Китаю, де продажі зросли на п'ять відсотків. Шультен назвав ці показники «дуже сильним прогресом» після переосмислення операційної діяльності та маркетингу, водночас охарактеризувавши конкурентне середовище як складне.
«Я не очікую, що це буде прямолінійний процес, але я дуже радий досягнутому нами прогресу», – сказав Шультен про Китай.



